חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ביקורת איזו 9000 בתאגיד מי מודיעין עברה בהצטיינות

 

תאגיד "מי מודיעין" קיבל בימים האחרונים דוח ביקורת שנכתב בנושא תקני איזו 9000 לשנת 2012, כאשר המבקר שמונה ע"י מכון התקנים הישראלי, ציין בפני צוות התאגיד כי הביקורת עברה בציון מעולה.

 

תאגיד "מי מודיעין" קיבל בימים האחרונים דוח ביקורת שנכתב בנושא תקני איזו 9000 לשנת 2012, כאשר המבקר שמונה ע"י מכון התקנים הישראלי, ציין בפני צוות התאגיד כי הביקורת עברה בציון מעולה. כמו כן ציין המבקר כי באופן חריג ביותר, אין כל סעיף הדורש שיפור, וכי הארגון מתנהל באופן מופתי וכל מה שנותר הוא להמשיך בעשיה תוך שיפור  מתמיד

תקני איכות- איזו 9000 - הם  סדרה של תקני איכות בינלאומיים, המציינים הסכמה בינלאומית על סדרה של הליכים שצריכים להתבצע בארגונים, לצורך ניהול נכון. התקנים מתייחסים בעיקר לתהליכים המתרחשים בארגונים.

בבדיקה השנתית נבדק בין השאר כי יש נהלים בארגון ושהארגון אכן עובד לפי הנהלים הקיימים. כמו כן נבדק כי הנהלים מתאימים למציאות ומיושמים במציאות. התקנים נועדו כדי להבטיח פעילות איכותית בארגון, ומתמקדים בין השאר באיכות השירות הניתן, באסטרטגיה, יעדים ועוד.

בשנים הקודמות היו בדוח הביקורת הערות שדרשו התפתחות ושדרוג מערכות. מנכ"ל התאגיד וצוות הניהול שקדו במהלך שנת 2012 על ביצוע כל הנהלים ושדרוג המערכות, קבעו דרכי עבודה הנבדקות על בסיס יומי ושבוע, מערך הדרכות לעובדים, שיפור שירות הלקוחות, ועוד סדרה של נהלים ודרכי עבודה, וכולם נמצאו הולמים ע"י המבקר, עד שסיים את הדוח בלי כל הערה לשיפור בעתיד וכפי שנכתב מעלה- עם ציון לשבח. במקביל, עובד צוות התאגיד להטמעת שני תקני איזו נוספים- לאיכות סביבה ולבטיחות.

בו בזמן, עבר התאגיד בחודשים האחרונים דו"ח ביקורת של מבקר המדינה, שהתרכז בעיקר בדרך הפעילות של התאגיד והעירייה. גם דוח ביקורת זה עבר ללא כל הערה לגבי פעילות התאגיד.

מנכ"ל התאגיד משה אשכנזי: "אנו עושים כל מה שניתן, כדי לתת שירות טוב, אמין ואחראי ללקוחות. אני מודע לכך שתאגידי המים אינם גופים אהובים, אך אני מסור לחלוטין לצורך לעשות עבודה מקצועית, יעילה ואיכותית, ולתת לתושבי מודיעין מכבים רעות שירות מעולה, בכל הרמות. התאגיד אמנם כבול בחוקי ובכללי המים, בתוך מסגרת העבודה שלנו, חשוב מאוד שנדע לעבוד באופן הטוב ביותר. אנו לא שוקטים על "זרי דפנה" אלא ממשיכים לשפר, לטייב ולחשוב קדימה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות