חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

חדר כושר במבצע למתגייסים: 100 שקלים לחודש

 

חדר הכושר העירוני, הפועל בקומה השנייה של מבנה הבריכה העירונית, יוצא במבצע מיוחד עבור בני הנוער השמיניסטים של העיר המתגייסים לצבא

 

חדר הכושר העירוני, הפועל בקומה השנייה של מבנה הבריכה העירונית, יוצא במבצע מיוחד עבור בני הנוער השמיניסטים של העיר המתגייסים לצבא: בני הנוער יוכלו לרכוש מנוי מיוחד בעלות של 100 שקלים לחודש למספר אימונים בלתי מוגבל (חופשי-חודשי) לעומת מחיר מנוי רגיל העומד על 155 שקלים לחודש ללא התחייבות.

המבצע מיועד לבני הנוער, תושבי העיר המחזיקים בצו גיוס. "כעיר המתגאה במקום הראשון בישראל באחוזי הגיוס לצבא מוטלת עלינו גם החובה לתמוך ולסייע לבני הנוער שלנו בהכנה לקראת השירות הצבאי" אמר ראש העיר חיים ביבס לאנשי החברה הכלכלית, המפעילה את הבריכה וחדר הכושר, בישיבה בה הוחלט על המבצע.

חדר הכושר החדש שנפתח בחודש ספטמבר האחרון זוכה להצלחה גדולה ומאות מתאמנים המבקרים בו מידי חודש. חדר הכושר מאובזר בציוד כושר חדיש ומקצועי ובחודשים האחרונים החלו לפעול בו גם חוגים שונים המושכים אליהם מתאמנים רבים.

חדר הכושר מציע לראשונה בעיר אפשרות להתאמן ללא התחייבות ובמחירים שווים לכל כיס: כרטיס כניסה חד פעמי באמצע השבוע עולה 20 שקלים בלבד וכרטיס כניסה בשבת עולה 25 שקלים. המתאמנים יכולים גם לרכוש כרטיסיות במחיר של 200 שקלים  ל-12 כניסות. המחירים הם לתושבי מודיעין מכבים-רעות בלבד בהצגת תעודת זהות, כאשר המחירים למתאמנים שאינם מתגוררים בעיר גבוהים יותר.

לרשות המתאמנים בחדר הכושר עומדים בסך הכל 40 מכשירים, מהם 10 הליכונים וכן מכשירי אופניים, כוח ומשקלות ומכשירים לחיטוב הבטן, הרגליים והידיים. את חדר הכושר מפעיל צוות מאמנים מוכשר ומקצועי בכל שעות הפעילות.

בחברה הכלכלית מציינים כי "מתכונת הפעלת חדר הכושר, בדומה לבריכה העירונית, מציעה מתקן ושירותים ברמה גבוהה אך במחירים נמוכים, מה שיוצר ביקוש רב בקרב תושבי העיר. גם האפשרות להתאמן באופן סדיר ללא התחייבות ותשלום מיותר על זמנים בהם לא מתאמנים מדברים מאוד לקהל במודיעין המצביע ברגליים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות