חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תחנת כיבוי אש חדשה במודיעין

 

נציב שירותי כבאות והצלה רב טפסר שחר איילון הגיע בשבוע שעבר לביקור בעיר ונפגש עם ראש העיר חיים ביבס. ראש העיר ונציב שירותי כבאות והצלה סיכמו על בניית תחנה

 

בפגישה שהתקיימה בעיר מודיעין בנוגע להקמת תחנת כיבוי חדשה עם נציב שירותי כבאות והצלה וראש העיר חיים ביבס השתתפו גם מפקד מחוז המרכז של כיבוי האש, טפסר בכיר מאיר הראל, מ"מ ראש העיר מיכאל חרל"פ ובכירים נוספים ממטה הנציבות ועיריית מודיעין מכבים רעות. הפגישה נועדה לקדם את הקמתה של תחנת כיבוי אש עירונית חדשה בדומה לתחנת המשטרה החדשה, לה הונחה אבן פינה לפני כחודש.

רב טפסר איילון הדגיש בפגישה את הצורך להקים בעיר תחנה שתשרת את תושבי מודיעין והסביבה. בפגישה סוכם כי הצדדים יפעלו בכוחות משותפים להקמת תחנת כיבוי חדישה בצמוד לתחנת המשטרה החדשה המתוכננת להיבנות בעיר, זאת במקום התחנה הקיימת במתחם הקרוואנים בכניסה לעיר. נציגי שירות הכבאות ציינו כי הקמת התחנה החדשה תכפיל את כוח האדם ומספר הרכבים הפועלים בעיר וכתוצאה מכך תתקצר זמן התגובה למקרים וקריאות בסביבה כולה.

עוד מוסיף ואומר מ"מ ראש העיר מיכאל חרל"פ: ""מיקום כל הפונקציות לשעת חירום במרכז העיר נועד לאפשר הגעה מהירה לכל אחת משכונות העיר בזמן קצר. ככל שהזמן בין הקריאה הראשונית להגעה מתקצר הסיכוי להציל חיים גדול יותר".

ראש העיר חיים ביבס הציג בפגישה את מגרש 110, הנמצא במרכז העיר מול בי"ס עידנים. 2/3 מהמגרש מיועדים להקמתה של תחנת כיבוי האש החדשה, ו-1/3 נוסף להקמת תחנה חדשה של מגן דוד אדום. ביבס ציין כי "סמיכות המגרש לבניין המשטרה החדש תיצור קומפלקס חדיש ומתקדם של שירותי חירום כפי שראוי לעיר. תושבי מודיעין מכבים רעות צריכים לקבל את רמת השירותים הגבוהה ביותר במבנים חדשים ומתקדמים, כאשר ברור שהקומפלקס ישפר גם את מוכנות העיר לשעת חירום".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות