חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

ארועי העצמאות: אברהם טל, מתי כספי ריקי גל ומיקי קם

 

הזמרים אברהם טל, מתי כספי וריקי גל יופיעו על הבמה המרכזית במודיעין בערב יום העצמאות ה-65 למדינת ישראל.

 

אירועי יום העצמאות לשנת 2013 שיתקיימו ב-15 לאפריל כוללים כמו בכל שנה לא פחות מארבע במות ומוקדי חגיגות שונים.

בבמה המרכזית באמפי עמק החולה יצאו חגיגות העצמאות לדרך בשעה 20:30 בהופעה של הזמר אברהם טל, סולן להקת 'שוטי הנבואה' לשעבר ואחד הכוכבים העולים במוזיקה הישראלית עם מספר להיטים ובראשם השיר 'אורות'.

בסיום הופעתו יעלו לבמה מיטב להקות מחול ואקרובטיקה מהעיר במופע "אהבה ישראלית" בהפקה של אגף תרבות ואירועים. בסביבות השעה 22:30 יעלו לבמה להופעה משותפת הזמרים הוותיקים והמוערכים מתי כספי וריקי גל עם מיטב הלהיטים שלהם מכל הזמנים ומסבב ההופעות המשותף.

בסביבות השעה 23:30 תחל על הבמה מסיבה עברית, הופעה קצבית ומרקידה של להקת 'רוקוויל' שתשיר ממיטב השירים הישראלים ותארח את הזמר אדם. עלות הופעת האומנים בבמה המרכזית תעמוד השנה על 180 אלף שקלים- כמו בשנה שעברה.

במקביל תיערך ברחבת הירידים מול הקניון הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם ע"י המרקיד דן עייני בין השעות 22:00-01:00.

 בבמה המרכזית של מכבים-רעות תופיע השחקנית והקומיקאית מיקי קם בהפקה מקורית            "ולתפארת מדינת ישראל" -  מופע מחווה  למקבלי פרס ישראל בתחום התרבות , יחד עם להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות. עלות ההופעות בבמת מכבים-רעות, שתהיה כמו בכל שנה ברחבת הדשא של מרכז מכבי העולמי, תעמוד השנה על כ- 120 אלף שקלים. מטחי זיקוקי דינור ופירוטכניקה מרהיבה יאירו את השמיים במסגרת הבמות בעמק החולה ומכבים.  

כבכל שנה, מוקד חגיגות נוסף יהיה במתחם מרכז עינב עבור בני הנוער בעיר. בבמה המיוחדת שתוקם יופיעו גם השנה להקות נוער מהעיר וכן הלהקות 'איפה הילד', 'כל החתיכים אצלי'

ושיר לוי. בשנה שעברה השתתפו באירוע למעלה מ-5000 בני נוער וביחידת הנוער של מתנ"ס מודיעין-עמותת סחלבים מצפים למספר משתתפים זהה גם השנה. עלות אירוע הנוער תעמוד השנה על 120 אלף שקלים. הבמה הרביעית מתקיימת כמיטב המסורת במתחם האולפנא עבור הציבור הדתי ובה יופיע הזמר אהרון רזאל, להקת 'בובה מעייסעס' במופע רוק יהודי והרקדה עם שי ברק ולהקתו.

במתחמים השונים יוצבו דוכני מזון ואמנויות בתשלום כלל האירועים פתוחים לתושבי העיר .

בסיומן, כמיטב המסורת, תתקיים שירה בציבור על גבעת הברושים בה יארח  יוסי לב את הזמרים דורית ראובני ודודו זכאי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות