חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חגיגת טבע בתיתורה

 

כאלף מתושבי מודיעין והסביבה הגיעו בשבת לאירוע הציבורי שקיימה החברה להגנת הטבע בגבעת התיתורה, למען שמירת הגבעה.

 

כאלף איש מתושבי מודיעין והסביבה הגיעו בשבת לגבעת התיתורה, לאירוע ציבורי ללא תשלום שקיימה קהילת מודיעין של החברה להגנת הטבע. המטיילים נהנו מתחנות הדרכה והסברה של מדריכי החברה להגנת הטבע, מתנדבים מהקהילה וחניכי חוגי הסיירות וקיבלו הסברים על חשיבות הגבעה והפעילות הנעשית לשמירה עליה.

בשנים האחרונות פועלת קהילת מודיעין של החברה להגנת הטבע למען שימור הגבעה ולפני כשנתיים, בעקבות פעילות החברה להגנת הטבע, הגישה העירייה תכנית לביטול הבנייה ולשמירת שטח הגבעה כשטח פתוח. לפני כחודש התקיים דיון שני בתוכנית לשימור הגבעה בוועדה המחוזית מרכז.

בה ראש העיר הציג את עמדתו כי יש לאשר את התכנית להפיכת גבעת התיתורה לפארק טבע ומורשת, ללא יחידות המגורים וכי ניתן לנייד את יחידות הדיור המתוכננות על התיתורה לשכונות העתידיות המתוכננות בשלב א’ של פיתוח העיר ( L ו P). החלטת הועדה היתה לשוב ולקיים דיון נוסף בתוכנית, לאחר שתכניות הפיתוח העתידיות של העיר ( L ו P), יופקדו בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ובהן יוטמעו, כאמור, יחידות הדיור שיועדו לבנייה על הגבעה.

לדברי דקלה בן יעקב, מנהלת קהילת מודיעין של החברה להגנת הטבע, "חשוב לזכור שכל עוד לא אושרה בועדה המחוזית לתכנון ובניה התוכנית המייעדת את התיתורה לשטח פתוח, התכנית לבנייה עדיין מאושרת ובתוקף. אנו שמחים על פעילותו של ראש העיר לשימור הגבעה ומחזקים את ידיו. כעת נדרש לקדם את הטמעת יחידות הדיור המתוכננות להיבנות על גבעת התיתורה בתוכניות הפיתוח העתידיות של העיר על מנת לעגן סטטוטורית את התוכנית לשימור הגבעה כפארק טבע וארכיאולוגיה פתוח לציבור"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות