חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מסיבת אלכוהול משפחתית

 

מישהו שמע שכשמתאבלים שותים שתייה חריפה עד "דלא ידע"? כן זה קרה ובמודיעין ולזה הצטרפה גם תקיפת שוטרים.    

 

השבוע התקבל בתחנת המשטרה בעיר דיווח חירום ולפיו באחת הדירות בעיר יש בלאגן לא קטן ויש חשש לחיי מי מבני הבית. השוטרים שנזעקו לבית מצאו להפתעתם אישה, בעלה ובנם המשותף שלפי התנהגותם וריח פיהם היה ברור שמדובר במסיבת אלכוהול לא קטנה. אבל זה לא הכל, כי את "פירות השתיה" מצאו השוטרים בדמות כסאות שבורים וזגוגיות מנופצות בכל רחבי הבית.

אבל כאן החלה הדרמה האמיתית. לשאלת השוטרים אמר להם האב כי סבתם נפטרה וכך נהוג אצלם להתאבל. משניגשו השוטרים לאב הוא החל להשתולל ולדחוף את השוטרים ועוד רגע וגם הבן הצטרף לחגיגה והחל לתקוף אף הוא את אנשי החוק. השוטרים הבודדים הבינו שלבד זה לא ילך ומיד הזעיקו עוד שוטרים וביחד הצליחו לאחר מאמץ לא קטן לנתק את הבן מאביו שניסה כל העת למנוע מהשוטרים לקחתו או לקחת את הבן.

והסיפור המשיך בתחנה. הבן שהוכנס ע"י השוטרים לחדר החקירות החל לפתע להשתולל  כשהוא מטיח את ראשו בקיר תוך כדי שהוא מאיים על השוטרים "לגמור איתם חשבון אחרי שישתחרר".

בהמשך  החקירה טענות הבן עברו עוד שלב... הוא האשים את השוטרים שהיו בבית בגניבת רכוש, טענה שיותר מאוחר חזר בו ממנה. סוף לא כל כך טוב כפלי המשפחה המתאבלת, גם האב וגם הבן נעצרו והוכן נגדם כתב אישום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות