חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

ערב חשיפה לתיכון עירוני ה’

 

 

מינהל החינוך של עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמצא בימים אלה בהכנות לקראת שנת תשע"ד. כחלק מההכנות לפתיחתו של תיכון עירוני ה' בשכונת אבני חן, נערך בשבוע שעבר בבית הספר "חוט השני" ערב חשיפה בנושא פתיחת עירוני ה' בשנת הלימודים הבאה.

בערב זה נכחו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, הסגנית הפדגוגית לראש מינהל החינוך, מירי חוגרי, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, ליזי הרשקוביץ-שמעוני, מנהלות בתי הספר חוט השני וקשת ריטה בן אהרון ורונית חן, מפקחות מחוז ירושלים לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים רותי בן-חור ורות לסרי, אורה כרמי, יועצת פדגוגית לחטיבות ביניים וחטיבות עליונות וכמובן ההורים.

הערב נפתח בדברי ברכה של לוי לאחר מכן הציגה שוכן-אורבוך את העקרונות המנחים לפיהם יפעל תיכון עירוני ה'. במהלך האסיפה, שארכה כשעתיים, ענו נציגי העירייה ומשרד החינוך באריכות לכל שאלות ההורים. כמו כן, היועצת הפדגוגית דיברה על תהליך המעבר מבתי הספר היסודיים לבתי הספר העל יסודיים ועל הדרכים להכנת התלמידים לקראת מעבר זה.

באסיפה נאמר להורים כי בית הספר יתארח בשנה הראשונה במבנה בית הספר היסודי אבני חן שברחוב אבני החושן ושנה לאחר מכן, יעבור בית הספר למבנה הקבע בשכונת "אבני חן" באותו רחוב. תיכון עירוני ה' יהיה תיכון עירוני צומח ככלל בתי הספר בעיר, והוא מיועד עבור תושבי שכונת אבני חן הלומדים בבתי הספר חוט השני וקשת, כאשר בעתיד יצטרפו גם תלמידי בית הספר הצומח אבני חן אשר בו לומדים השנה תלמידים בכיתות א' עד ג'.

השנה תיפתח בתיכון שכבת כיתות ז' בלבד כאשר התלמידים עולים מבתי הספר המזינים לתיכון כמקשה אחת, בדומה לנעשה בכל תיכוני העיר. באסיפה הסבירה שוכן-אורבוך כי הנהלת בית הספר שתיבחר תקבע בשיתוף עם ההורים, הפיקוח ומינהל החינוך את אופי בית הספר ובכללו גם את המגמה הייחודית שתהיה בבית הספר. מדובר במגמה עירונית בדומה לנעשה בתיכונים אחרים כגון מגמת מחול בתיכון עירוני א' ומגמת הספורט בתיכון ע"ש רבין. כמו כן בבית הספר, כמו בכל בתי הספר העל יסודיים בעיר, תשולב כיתה או מסלול עתודה מדעית-טכנולוגית החל מכיתה ז'.

במינהל החינוך ציינו כי בקשות תלמידים להירשם במגמות ייחודיות הקיימות בתיכונים השונים בעיר או בקשות לרישום בתיכונים אחרים יידונו כל מקרה לגופו כפי הנעשה בכל בתי הספר בעיר. עוד נמסר כי בימים אלו מינהל החינוך נמצא בשלב גיבוש ואיתור צוות ההוראה לתיכון ובראשו מנהל או מנהלת לבית הספר שייבחר על פי נהלי משרד החינוך.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מערכת החינוך במודיעין, מכבים-רעות ממשיכה לגדול ולהתפתח, ואנחנו ממשיכים לפעול על מנת לשמור על מערכת חינוך איכותית וטובה, שמתקדמת כל העת. שכונת אבני חן הגיעה לשלב בו ראוי ונכון שיהיה בה בית ספר על יסודי שש שנתי, שיתן מענה לצרכי השכונה. הקדמנו להיפגש עם ההורים על מנת לתת להם את כל המידע ועל מנת שיהיו שותפים לעירייה ולמשרד החינוך בהקמת בית הספר החדש."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות