חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ככה יעשה לנהג אוטובוס מעצבן

 

עובד שעסק בעבודות תיקונים בכביש 443, תקף נהג "קונקס" שפגע במשולש שהיה מוצב על הכביש. התוקף עצור.    

 

לא ברור אם אלימות זו תכונה שמאפיינת את כלל עובדי החברות שנזעקו לטפל בבעיות תשתית בכביש 443, אבל אין ספק שעובד החברה שעבדה בכביש בשבוע שעבר, ניחן במנה לא קטנה של פתיל קצר. נהג אוטובוס "קונקס" שהיה בדרכו למודיעין לא הבחין במשולש אותו הניח עובד  שעסק בשיפוץ הכביש ופגע בו.

הנהג לא שם לב והמשיך בנסיעתו אלא שהעובד חשב אחרת, עלה על רכבו הפרטי שחנה בצד ופתח במרדף אחרי האוטובוס. משהשיגו, עקף וחסם אותו, ירד מהרכב, עלה לאוטובוס והנחית אגרוף בפניו של הנהג ההמום. איש מהנוסעים לא התערב והנהג המשיך לתחנת המשטרה בעיר והגיש תלונה. השוטרים מיהרו לכביש, אתרו את העובד העצבני ונטלו אותו לחקירה בתחנה. הבחור סירב להודות המעשה ולרוע המזל איש מהנוסעים לא הסכים להעיד על מה שראה.

למרות זאת החוקרים לא נוטים לקבל את גרסת העובד והוא עצור עד לבירור הנסיבות לאשורן ורק אז יוחלט באם להגיש כתב אישום בגין תקיפה.

 

"רק הלכתי לרגע"

האופנה הישראלית של התפלחות לראש התור עלתה בוקר לתושב החשמונאים שהיה שיכור כשהתברר שהממתינים לא קנו את הסיפור הקלאסי של: "רק קפצתי לרגע"..

קבוצת נהגים שהמתינה בתור לכניסה לחנות- קפה בתחנת הדלק בשילת, הופתעה כשלראש התור התפרץ בחור  תושב החשמונאים ושעליו ניכר כי הוא לגם אלכוהול במנות לא סבירות: "הייתי כאן" הבחור אמר, "רק קפצתי לנעול את הרכב".

בעוד רוב הממתינים עמדו לקנות את הסיפור ולתת לבחור להשתחל לראש התור, היו שניים שלא ממש ויתרו לו. משהלז התעקש שהוא אומר דברי אמת וניסה להשתחל, תקפו אותו השניים ורק המשטרה שהוזעקה למקום הפסיקה את  האירוע. 2 התוקפים  נעצרו והם נכון להיום עדיין שוהים המעצר עד שיוחלט מה לעשות.

 

שודדי האייפונים: גם השני נלכד

בשבוע שעבר סיפרנו לכם כאן על צוות שודדי האיפונים שפעל בכל רחבי הארץ ואחד מהם נלכד דווקא כאן במודיעין כשבתחנה מבטיחים ללכוד את השני. אז מסתבר שמלאכתם של השוטרים היתה פשוטה וקלה ממה ששיערו. הבחור אותר מתגורר בבאר שבע והוזמן לחקירה. להפתעתם הבחור שקיבל הזמנה טלפונית מתחנת מודיעין הגיע לתחנה, נחקר ואף הודעה במעשים. עכשיו הבחור יצטרף לחברו וביחד ישמעו מה יש לבית המשפט לאמר על זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות