חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

כל הכבוד לביבס שהתעלה ואיפשר את פתיחת שערי הפארק לתושבי חוץ!

 

”תודתי נתונה לא מתוך שמחה כי תינתן לי הזדמנות לנצל את משאבי עירכם אלא מתוך שמחה על כך שילדיי מקבלים הזדמנות לשחק עם ילדים חילוניים (דבר שאינו קורה בשכונת מגוריי) ובמקביל להבין כי אין דבר המבדיל בינהם”.

 

תגובה לכתבה: "פתיחת הפארק לכל בחול המועד" - יואל תמנליס

למען הגילוי הנאות, אינני תושבת מודיעין. אני מודה עד מאוד למר ביבס על שאיפשר את פתיחת שערי פארק ענבה בפני תושבי החוץ.

תודתי נתונה לא מתוך שמחה כי תינתן לי הזדמנות לנצל את משאבי עירכם אלא מתוך שמחה על כך שילדיי מקבלים הזדמנות לשחק עם ילדים חילוניים (דבר שאינו קורה בשכונת מגוריי) ובמקביל להבין כי אין דבר המבדיל בינהם. כאשר ברצוני להנחיל לילדיי ערכי אהבת הזולת, כיבוד הזולת ולהרחיב את אופקיהם התרבותיים- אני מביאה אותם למודיעין!

"עצוב היה לי לשמוע שישנם תושבים שחשו כי אורחים מסויימים גרמו להם להדיר את רגליהם מהפראק- אני מבינה את תחושתם- לדעתי הדבר אינו נובע מעצם השתייכותם הדתית של אורחים אלו אלא מעצם מבטי הביקורת ותחושת האדונות של כמה מהם".

אני בטוחה שאם אורחים אלו יקפידו לכבד את תושבי המקום וינצלו את ביקורם בפארק ע"מ להנחיל לילדיהם את ערכי הכבוד לזולת- אף אחד מתושבי המקום לא יחוש כי האחר אומד אותו במבט ביקורתי ומתנשא. ושוב תודה על פתיחת שערי הפארק, על עצם קיומכם ועל העובדה כי הינכם נווה מדבר תרבותי עבור ילדיי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות