חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתלי בנט מקומי?

 

עכשיו זה רשמי. פעיל הציבור מהבית היהודי, עמיחי זליג, ירוץ למועצת העיר ויתמודד על ראשות סניף מודיעין של המפלגה

 

עמיחי זליג, פעיל ציבור המוכר היטב בקרב הציבור הדתי בעיר, מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות סיעת "אחדות" המייצגת את הבית היהודי בעיר. בכך, מבקש למעשה זליג להדיח את ראש הרשימה בשתי הקדנציות האחרונות, סגן ראש העיר וממלא מקומו, מיכאל חרל"פ.

בהודעה לעיתונות שהופצה השבוע כותב זליג: "בשנים האחרונות פעלתי רבות למען תושבי העיר ואני רואה עצמי כראוי להיות משרת ציבור במועצת העיר. אתמול (יום ב’) נפגשתי באופן אישי עם מיכאל חרל"פ והודעתי לו על כוונתי להתמודד לראשות מפלגת הבית היהודי (אחדות) בעיר מודיעין.

לאור הצלחת הפריימריז במישור הארצי, ביקשתי לקיים פריימריז גם בין 800 מתפקדי הבית היהודי בעיר, דבר שללא ספק יביא להגדלת מעורבות הציבור ולהגדלת כוחנו בבחירות הקרובות. אני קורא גם לשאר חברי מועצת הסניף להצטרף אלי ולתמוך בקיום פריימריז בין מתפקדי הבית היהודי בעיר מודיעין. כמובן שבשיחה עם חרל"פ הדגשתי שהתהליך יערך באווירה חיובית, ללא השמצות וללא פילוג".

ההחלטה עתה נתונה בידי מועצת הסניף שמתפקידה לקבוע איך תראה הרשימה או כיצד היא תיבחר.

מקור המקורב לבית היהודי בעיר אמר לנו, כי בשיטת פריימריז לזליג צפוי יתרון משמעותי על חרל"פ ועל כן סביר להניח שחרל"פ ינסה למנוע זאת. בבחירות הקודמות מועצת הסניף החליטה כי גבאי בתי הכנסת יבחרו את הרשימה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות