חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גניבת המים - תופעה

 

תופעת גניבת המים מתרחבת. 10 תיקים נפתחו במשטרה נגד תושבים שניתקו או מיגנטו את שעוני המים.

 

בחודש האחרון פרסמנו כאן על שתי משפחות שנעצרו בגין גניבת מים, אלא שבשיחה עם מפקד תחנת המשטרה בעיר סנ"צ יורם ברינה, מתברר שכבר אין מדובר במקרה נקודתי אלא בתופעה.  לא פחות מ- 10 תיקים פתוחים של גניבת מים, מטופלים ע"י חוקרי התחנה, כאשר הפונים בכל המקרים הם מנהלי התאגיד העירוני "מי מודיעין".

אופן הגניבה, כך מסביר מפקד התחנה הינו פשוט ביותר, מצמידים מגנט לשעון או פשוט מנתקים אותו. והמניע? תמיד אותו הדבר, קשיים כלכליים של הנחקרים שאגב, כך ידגיש סנ"צ ברינה, הינם משפחות נורמטיביות ביותר. המדובר אומנם בדרך כלל בסכומים חודשיים לא גדולים, אך כאשר הגניבה נעשית לאורך כל השנה, הסכומים יכולים להגיע לאלפי שקלים.

בתאגיד רואים בחומרה את התופעה וכזכור אף מנכ"ל התאגיד משה אשכנזי יצא בהודעה לציבור:  "נושא גניבת המים מקומם במיוחד, מאחר ותושבים שלא משלמים עבור צריכת המים שלהם, בעצם מטילים על שאר התושבים בעיר לממן אותה באופן ישיר- דרך  תשלומי צריכה משותפת בבניינים בהם מדובר.  

וגם באופן עקיף, מאחר ו"מי מודיעין" קונה את המים שנצרכו מחברת מקורות.  אנו משלמים מכספי הציבור עבור כל המים שנצרכו, גם אלה שהתושבים שמנסים לגנוב מים לא משלמים עבורם. כמו כן, הסכום אותו אנו יכולים להשקיע בשיקום תשתיות בעיר, קטן בהתאם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות