חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

סיכום רישום לגנים שנה”ל תשע”ד

 

יותר מ-7,000 ילדים נרשמו לגני הילדים לכיתות א’ ולבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים באמצעות אתר האינטרנט העירוני

 

יותר מ-7,000 ילדים נרשמו לגני הילדים לכיתות א' ולבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים באמצעות אתר האינטרנט העירוני, במסגרת הרישום לגנים, כך עולה מנתוני מינהל החינוך של העירייה.

כזכור בתחילת החודש החלה העירייה ברישום הילדים למוסדות החינוך העירוניים: גני הקדם חובה, גני החובה, כיתות א' וכן הרישום לבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים.

עיקר ההרשמה נעשתה באמצעות אתר האינטרנט העירוני. בעיריית מודיעין, מכבים-רעות ציינו בסיפוק את מספר הנרשמים באמצעות אתר האינטרנט. הרישום באמצעות האתר איפשר לכל תושב לבצע את הרישום בזמנו הפנוי, ללא המתנה ולמעשה לחסוך הגעה והמתנה בעמדות הרישום בבניין העירייה. בעירייה הזכירו כי למועד הרישום לגנים אין משמעות כל עוד שהוא נעשה במסגרת המועד שהוקצב לו וכי השיבוץ ייעשה לאחר תום המועד האחרון לרישום לגנים.

על פי נתוני העירייה 2,810 ילדים נרשמו לגני הקדם חובה (גני טרום חובה וגני טרום טרום חובה). 1850 ילדים נרשמו לגני החובה ו-2012 ילדים נרשמו לכיתות א'.

במקביל לרישום לגנים וכיתות א' נערך הרישום לבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים. במסגרת הרישום זה נרשמו 411 תלמידים לארבעת התיכונים הדתיים בעיר.

בעירייה ציינו כי סך כל נתוני הרישום לגנים כולל את התושבים החדשים שאינם רשומים כתושבי העיר. תושבים אלה נרשמו באמצעות מרכז רישום למוסדות החינוך שפעל מידי יום בבניין העירייה. במהלך חודש יוני תפרסם העירייה את שיבוץ הילדים לגנים ולבתי הספר באתר האינטרנט של העירייה.

כמו בכל שנה גם השנה יתקיים מועד נוסף לרישום למוסדות החינוך עבור תושבים חדשים המגיעים לעיר. הרישום המאוחר יפתח בחודש אפריל, כאשר הילדים ישובצו על בסיס מקום פנוי בלבד.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "אני שמח שהליך הרישום עבר בצורה חלקה וללא תקלות, כאשר רוב הרישום התבצע באמצעות האינטרנט. אנחנו משתדלים בכל שנה להפיק את לקחי העבר ולשפר את השרות על מנת להקל על התושבים עד כמה שניתן. כעת אנחנו מתחילים בתהליך ארוך ומורכב של השיבוץ לגנים ולבתי הספר. תהליך שיימשך עד הקיץ ופתיחת שנת הלימודים, כאשר ננסה להיענות עד כמה שניתן לבקשות שהוגשו לרישום."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות