חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גזבר חדש לעיריית מודיעין מכבים רעות

 

רם סידיס נבחר להיות הגזבר החדש של עיריית מודיעין מכבים רעות- כך אשרה מועצת העיר בישיבתה האחרונה.

 

הגזבר החדש יחליף את גזברית העירייה שבי דרעי שעברה לתפקיד סמנכ"לית העירייה. הוא צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים. סידיס, תושב העיר מאז שנת1998 נשוי ואב לשלושה, הוא בעל תואר ראשון במסלול דו-תחומי של כלכלה וניהול, תואר שני במנהל עסקים ותואר שני למדעי החברה, ממשל ומדיניות ציבורית.

סידיס הוא גם בוגר קורס גזברים של השלטון המקומי ובמסגרת תפקידיו השונים היה חבר בוועדות שונות מטעם משרד הפנים, עסק בליווי וייעוץ בנושא רשויות מקומיות ושמש כיועץ כלכלי בשורה של פרויקטים עבור משרדי ממשלה ורשויות מקומיות שונות.

בין השנים 2004 ועד 2012 שמש סידיס כגזבר ומזכיר המועצה המקומית כפר שמריהו- תפקיד המקביל למנכ"ל שם היה אחראי על הניהול השוטף, התקציבים ומצבת העובדים של המועצה. בשנה האחרונה שמש סידיס כמשנה למנכ"ל ואחראי על צוות כלכלנים ורו"ח של חברת א.ר.א.ב בונוס הנותנת שירותי ייעוץ כלכלי ואסטרטגי לחברות מובילות במשק.

עם אישור המינוי בישיבת המועצה אמר ראש העיר חיים ביבס: "בארבע השנים האחרונות גדל תקציב העירייה והיקף הפרויקטים המנוהלים על ידה באופן משמעותי, כאשר מגמה זו צפויה להימשך גם בשנים הקרובות עם המשך שיווקי המגרשים באזורי התעסוקה והמלאכה והגידול במספר תושבי העיר לאחר אכלוס פרויקטים ושכונות נוספות. ברצוני להודות לשבי דרעי על עבודתה המקצועית והמסורה שעשתה כגזברית העירייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות