חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

התיתורה לאן... הדיון המכריע

 

ביום שני הבא תעלה לדיון נוסף בוועדה המחוזית מרכז התוכנית לשימור גבעת התיתורה במודיעין.      

 

כידוע, על פי תכנית מאושרת, ניתן לבנות כ - 750 יחידות דיור על גבעת התיתורה. לפני כשנה עשתה העירייה צעד משמעותי וחשוב לשימור הגבעה. לאחר שנים של מאבק ופעילות ציבורית ענפה שהובילה החברה להגנת הטבע, הגישה העירייה לוועדה המחוזית את התוכנית שהוכנה על ידי החברה להגנת הטבע, לביטול הבנייה והפיכתה של התיתורה לשטח שמור ופתוח לציבור. עם זאת, עדיין אנו נמצאים לפני השלב המכריע של אישור התוכנית, שיתקיים, כאמור, ביום שני הקרוב  ה 18/2.

 לפני כשנה התקיים דיון בוועדה המחוזית מרכז בתוכנית לשימור הגבעה בה ראש העיר הציג את עמדתו, כי יש לאשר את התכנית להפיכת גבעת התיתורה לפארק טבע ומורשת ללא יחידות המגורים. בדיון השתתפו תושבים ממודיעין וכן מספר חברי מועצת העיר.

הוועדה החליטה לשוב ולקיים דיון נוסף בתוכנית, על מנת לאפשר הידברות בין עיריית מודיעין לבין מינהל מקרקעי ישראל, כדי להביא לפתרון חיובי, אשר יאפשר את שימור גבעת התיתורה במלואה, ללא פיתוח, תוך בחינת פתרונות למיקום יחידות המגורים שיבוטלו בתיתורה במיקום חלופי.

בחברה להגנת הטבע מברכים את ראש העירייה חיים ביבס על עמדתו ומחזקים את ידיו בקידום התוכנית לשימור כל שטח הגבעה. "הבנייה בתיתורה לא מומשה עד היום בשל לחץ ציבורי של תושבי מודיעין והאזור, עם זאת על מנת להסיר את האיום באופן מוחלט יש צורך בעיגון סטטוטורי של תכנית השימור, נקווה כי הפעם לא יעמדו מכשולים נוספים בדרך להכרעה.

עתיד הגבעה נמצא בידיו של ראש העירייה, אנו מקווים כי ראש העיר קידם את המהלכים הנדרשים מול מינהל מקרקעי ישראל על מנת שהתכנית אכן תאושר בועדה ותבטיח את עתידה של גבעת התיתורה כולה כפארק טבע וארכיאולוגיה לטובת תושבי מודיעין"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות