חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מודיעתלון 2013 יוצא לדרך

 

תחרות מיני טריאתלון ראשונה מסוגה בעיר תתקיים במודיעין מכבים רעות בחודש מאי הקרוב.

 

"מודיעתלון 2013" הוא אירוע ספורטיבי- עממי המיועד לכל המשפחה המתקיים בפעם הראשונה ב-24 במאי. התחרות, המשלבת יכולות של רכיבת אופניים, שחייה וריצה פתוחה לכל תושבי העיר. התחרות תחל בשעה שש בבוקר ברכיבת אופניים לאורך שדרות החשמונאים לכיוון לטרון, מאזור פארק ענבה ועד הכניסה ליישוב לנוף איילון וחזרה. אורך מסלול הרכיבה הוא 10 ק"מ.

את הרכיבה יסיימו המתחרים במתחם הבריכה העירונית, שם יזנקו אל תוך המים הקרים לשחייה של 500 מטרים- 20 בריכות.

משם ימשיכו המתחרים לשלב השלישי של התחרות, הריצה. מסלול הריצה יהיה בתוך פארק ענבה שם יקיפו הרצים את האגם וישלימו 3 ק"מ של ריצה.

בסיום התחרות יתכנסו המשתתפים והצופים להפנינג ספורטיבי בפארק ענבה הכולל חלוקת מדליות ותעודות השתתפות, מוזיקה ודוכנים מקצועיים.

העלות לכל משתתף היא 50 שקלים וכוללת חולצה איכותית, כאשר ניתן להירשם כמשתתף יחיד או כשלושה משתתפים ביחד וכל אחד מבצע חלק אחר של התחרות.

עבור גילאי הילדים והנוער יתקיים מקצה נפרד הכולל תחרות אופניים לאורך 5 ק"מ, 200 מטר שחיה ו- 1.5 ק"מ ריצה במתכונת דומה.

ההרשמה לתחרות היא באתר האינטרנט של עמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין ובמשרדי מחלקת הספורט העירונית עד תאריך 1/3/13.

את האירוע מפיקה מחלקת הספורט בשיתוף עם המאמנת דליה קולדהם האחראית על הניהול והייעוץ המקצועי של התחרות. קולדהם תכנית אימונים אישית לתושבי העיר בלבד לקראת התחרות. מתחרים שיהיו מעוניינים, יוכלו להירשם לתכנית אימונים של שישה מפגשים לאורך שלושה חודשים בסטודיו של קלדהם במחיר של 60 שקלים בלבד לחודש.

דליה קולדהם: "זהו אירוע ייחודי ראשון מסוגו בעיר המשלב בין ספורט עממי ומהנה לבין אתגרים ויכולות גבוהות מצד המשתתפים. החל מסוף פברואר ועד האירוע תתקיים תכנית אימונים אישית לכל נרשם הכוללת  כלים ואימון אפקטיבי, אימון משולב תומך טריאתלט, חיזוק וגמישות, תזונה נכונה וטיפים ועצות לטריאתלט המתחיל. זוהי חוויה מיוחדת לכל ספורטאי חובב המעוניין לשפר את יכולותיו ולקחת חלק בתחרות מאתגרת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות