חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הסקרנות של בני הטיפש עשרה

 

מה שהסקרנות גורמת לבני הטיפש עשרה לעשות

 

נוער מדרדר

בערב שבת בחצות התקבלה בתחנת המשטרה הודעה ולפיה 4 נערים בגילאי 15 מינוס פלוס מתעסקים ברכב מאזדה שחנה תחילה במורד רחוב נחל שורק בעיר. למקום הוזעק ניידת של  סיור משטרתי. לתדהמתם השוטרים הופתעו  לראות רכב שהחל להידרדר עד שנתקע בעץ. ארבעת הנערים נמלטו מהמקום, רק שהם לא ידעו שבמקום מותקנת מצלמת אבטחה.

השוטרים שצפו בסרטון, זיהו את הנערים ואלה הגיעו לחקירה בתחנה. מהחקירה עלה כי הנערים מצאו את מפתחות המאזדה זרוקים בחניה ולאחר שאתרו את הרכב השייך למפתחות, נכנסו לרכב והחלו להתעסק  בהתנעה עד שכנראה ידית ההילוכים השתחררה, הרכב החל להידרדר והם נמלטו על נפשם.

אבל הסיפור מתברר לא נגמר כאן. דרדור הרכב, לא היה הדבר היחיד בו הם התעסקו באותו הלילה. התברר כי מוקדם יותר הם הספיקו לחדור למתחם הישיבה התיכונית בעיר תוך כדי ניפוץ חלונות ולאחר עישון נרגילות במקום, הם החלו להשתולל עם מטפי הכיבוי שהיו, במקום ובקיצור עשו בלאגן לא קטן.

האם כאן נגמרה ההרפתקה של נערי חסמב"ה? לא ממש. עוד הם נחקרים והנה צץ עוד מקרה בו הנערים היו מעורבים, והפעם פריצה למספר בתי כנסת בבוכמן כשבסופם יצאו עם שלל קופות הצדקה שהיו במקום. הנערים תיארו בפני החוקרים ההמומים את עלילותיהם כולל תיאור מלא של דרך הפריצות. ולשוטרים לא נותר אלא לשלוח את הנערים למעצר בית של 5 ימים עד שיוחלט מה לעשות איתם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות