חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המטריד שאיים להתאבד

 

כשגבר ננטש מטריד בטלפונים ומסרונים את האישה, זה חמור, אבל כקדמו לזה איומים בהתאבדות ואולי גם רצח, זה כבר סיפור הרבה יותר רציני

 

כמוות אהבה. אימרה מוכרת  ונדושה אבל עד כמה היא יכולה להיות מציאותית הוכיח לנו  המאוהב הנכזב אמיר (שם בדוי) תושב מודיעין בן 50. ביום שני האחרון הגיעה לתחנת המשטרה בעיר  יונית (שם בדוי) תושבת הישוב בת 47 פרודתו של המאוהב  הננטש.

יונית הגישה תלונה נגד הפרוד בגין הטרדות טלפוניות ויותר מכך. הטרדה טלפונית זה אולי דבר נפוץ במחוזותינו אבל כשזה מגיע לעשרות שיחות מטרידות עם בונוס שכלל לא פחות מ 15 מסרונים, זה היה כבר מעל יכולת הסיבולת של יונית עד כדי פגיעה בחיי השגרה שלה.

ואז במהלך לקיחת העדות מיונית התברר לחוקרים שההטרדות הן רק אקורד הסיום של  של סאגה שהחלה כבר לפני שנה וחצי. אז, במהלך אחד הויכוחים בין בני הזוג, שלף אמיר את אקדחו שהחזיק ברשיון, הצמידו לראשו ואיים להתאבד ומשזה לא עשה על המתלוננת רושם הוא הוסיף שהוא מסוגל באותה מידה לכוון את האקדח גם אליה. 

מאז נרגע הבחור וברגע של שפיות נתן למשמרת את הנשק לקרוב משפחה מחשש לא יתגבר על יצרו ויעשה חלילה שטות, אבל בסוף השבוע שעבר פנה אליו וביקש בחזרה את האקדח. ומכאן כאמור החלו עשרות השיחות והמסרונים ששברו את יונית והביאו אותה להגיש את התלונה בטרם יקרה אסון. ואכן החוקרים  לקחו ברצינות את סיפרה  ומיהרו לעצור את הפרוד הנלהב. מעצרו כך נמסר הוארך ביום שלישי השבוע ל 5 ימים שבסופם יוגש נגדו כתב אישום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות