חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הצלחה גדולה לפסטיבל דוקו מודיעין

 

פסטיבל הסרטים דוקומנטריים "דוקו מודיעין", שנערך בפעם הראשונה במודיעין, מכבים-רעות בסוף השבוע אחרון, זכה להצלחה גדולה כאשר מאות מתושבי העיר הגיעו לצפות ב-13 סרטים שהוקרנו במהלכו.הצלחה גדולה לפסטיבל דוקו מודיעין

 

סוף השבוע נפתח ביום חמישי עם הקרנת הסרט "הדירה" שמילא את אולם ’עינן’ בקניון. את האירוע פתח ראש העיר חיים ביבס שאמר: "סוף השבוע הזה הוא חלק מתכנית התרבות שלנו לשנת 2013 שהולכת וגדלה בכל שנה וכוללת אירועים רבים. אנחנו כבר נערכים לעדלאידע בפורים, אירועי יום העצמאות המתקיימים השנה מוקדם וכמובן אירועי הקיץ ופסטיבל הקרקס שיתקיים בפעם השנייה בעקבות ההצלחה בסוכות".

התעניינות רבה הייתה גם סביב  הסרט "חמש מצלמות שבורות" שרשם לאחרונה הישג לקולנוע הישראלי, לאחר שנבחר ע"י האקדמיה האמריקנית לקולנוע וטלוויזיה להיות אחד מחמשת המועמדים הסופיים בטקס האוסקר בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב של השנה. בעקבות ההתעניינות התקיימו שתי הקרנות במהלך סוף השבוע.

את האירוע ארגנו אגף תרבות ואירועים בעיריית מודיעין מכבים רעות והיכל התרבות העירוני בשיתוף עם פורום היוצרים הדוקומנטריים בישראל, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, וכן מועצת הקולנוע הפועלת תחת משרד התרבות והספורט.

גם הסרטים "מערבולות", "אומנות בזבל" העוסק בקיימות ואיכות הסביבה, "גן עדן" ו"הצלמנייה" זכו להתעניינות גדולה. בסיום ההקרנה של כל אחד מהסרטים נערך רב-שיח של הקהל יחד עם יוצר הסרט, במפגש מרתק על תהליך היצירה והשאלות העולות סביב כל סרט- מפגשים, אותם הגדירו הצופים, מעניינים לא פחות מהסרט עצמו.  

מנכ"לית היכל התרבות דינה פלד: "זו שנה ראשונה שאנחנו עושים אירוע מהסוג הזה בעיר. כמות הצופים שהגיעה והתגובות היו בהחלט טובות ורבות, למרות שמדובר בפן תרבותי נישתי יחסית. חשוב להציע לקהל בעיר גם תרבות איכותית וגם בחודשי החורף- תקופה שלרוב ההיצע התרבותי הוא קטן יותר. בעקבות ההצלחה אנחנו נקיים אותו גם בשנה הבאה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות