חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ניסוי צופרים במודיעין מכבים-רעות

 

ביום חמישי 14בפברואר 2013 בשעה 10:05 (לאחר החדשות ברדיו) יבצע פיקוד העורף תרגיל התגוננות ארצי במוסדות חינוך. במהלך הניסוי תשמע צפירה עולה ויורדת למשך דקה וחצי.

 

בזמן הצפירה יתורגלו כל התלמידים במוסדות החינוך בעיר וילדי הגנים בכניסה למרחבים מוגנים. פיקוד העורף בתיאום עם מחלקת ביטחון יפרוס חיילים ברחבי העיר לבדיקת השמיעה של הצופרים בשכונות. מהעירייה נמסר כי תושבים הגרים באזור שבו לא ישמעו הצופרים מתבקשים לעדכן את המוקד העירוני שמספרו 106 או בטלפון: 08-9726020.

בתוך כך, נמשכת ההערכות לשעת חירום ובעקבות פניית אגף השרות והביטחון לגיוס מתנדבים מקצועיים בקרב תושבי העיר בשבוע שעבר, התקבלו בעירייה טלפונים רבים של תושבים שהביעו נכונות לסייע ולהתנדב.

כזכור, קול קורא זה נעשה בעקבות שינוי משמעותי בתפיסה והיערכות המדינה למצבי משבר. תפיסה זו יוצאת מנקודת הנחה כי ייתכן ובמקרי חירום כוחות צה"ל וכוחות הביטחון לא יוכלו לתת מענה מהיר ומלא למספר רב של זירות פעולה. במקרים כאלה העירייה נדרשת לתפקד באופן עצמאי ולספק שירות ומענה לתושבי העיר ללא כל סיוע או תמיכה של גורמי חירום והצלה מקצועיים.

יחידת המתנדבים תהיה גוף זמין לתגובה מידית בזמן אירוע חירום לביצוע פעולות הצלה ראשונות. בין יתר בעלי התפקידים הנדרשים מחפשת העירייה עובדים סוציאליים ופסיכולוגים, מהנדסים והנדסאים מהתחומים השונים: קונסטרוקטורים, מהנדסי בניין, מהנדסי מים וביוב, חשמלאים מוסמכים, מהנדסי כבישים, ומהנדסי מיזוג אוויר.

רופאים, אחיות ופרמדיקים, מתנדבים דוברי שפות שונות, מסגרים, רתכים, נהגים מקצועיים ומתנדבים עם רכב למשימות ייעודיות על פי הצורך. תושבים המעוניינים להירתם מתבקשים ליצור עם מנהל מחלקת הביטחון, שמוליק כהן: shmulik@modiin.muni.il.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות