חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הבחירות המשעממות שהיו ושיהיו

 

השבוע העצבני מדוכדך בגלל מערכת הבחירות שעברנו וזאת שתגיע באוקטובר 2013, טוען שמכת הגניבות תלך ותחמיר ומציע פתרון לחנייה בפארק ענבה

 

תחבורה ציבורית לפארק

ביום הבחירות לראשונה ראיתי שמאות כלי רכב מציפים את דרך החשמונאים במעלה גבעת סי בואכה פארק ענבה. החניה הפנימית כל כך קטנה שבקושי מספיקה למשכימים הנוהרים לפארק. מי שבא אחר כך תפס כל מטר וחצי פנויים לאורך דרך החשמונאים, ואם בלית ברירה חנית בצד המזרחי, אז גם לחצות כביש הומה כזו זה לא משחק ילדים.

אז מה נשאר? נותרה החנייה של הרכבת, אבל משם עד שתגיע לפארק ענבה כשאתה סוחב את הילדים והציוד, רחמים עליך. אז נשארנו עם חניית הקניון. אבל כאן גובים תשלום  ובשבת הקניון סגור בכלל.

שורה תחתונה: חניה נורמלית לא תהיה בחיים למבקרי הפארק שבאים בהמוניהם בייחוד בימי חופש, אז למה שהעירייה בימי חופשה ומנוחה לא תפעיל שאטלים ברחבי העיר, במחיר סמלי לפארק ובחזרה. ואם יתנגדו? נו, אחרי הבחירות שהיו, קשה לי לראות שמישהו יגיד משהו לגבי חילול שבת.

 

שעמום של בחירות

מי שטרם עבר את גיל ה- 30 אולי לא יבין על מה אני מבכה. אח, היכן הימים של כינוסי הרחובות והכיכרות סטייל וודסטוק. ההד המתגלגל של בגין, רבין ופרס שהגיע עד קצווי כל ישוב, המשפחות עם הילדים על הכתפיים מתכנסות כמו להופעה של כוכב רוק אנד רול, שאגות, החום המהביל שמילא את האוויר (לא קשור למזג האוויר), והוויכוחים הקולניים על בעד ונגד.

נכון, לפעמים זרקו עגבניות אבל זה היה מיעוט. ככלל הייתי אומר שדור האינטרנט והפייסבוק הולך והורג יותר ויותר את מערכות הבחירות.  הצעירים  יהפכו יותר ויותר את הסקרים לבדיחה, כי את ההחלטות הם מקבלים ביומיים האחרונים בדף הפייסבוק.

הסתובבתי בעיר במיום הבחירות ולבד מהכרזות שטינפו את מבואות המטות והקלפיות, ניתן היה לחשוב שמדובר ביום שבת לולא העובדה שבכביש נסעו גם אחינו הדתיים. בקיצור, משעמם. משעמם אפילו ביחס לבחירות בעידן משה שכטר. משעמם עוד יותר ביחס לעיר שבה אחוזי ההצבעה נשקו ל- 80.

אז כמובן שאת ההיסטוריה אי אפשר להחזיר, אבל מי אמר שאסור להתרפק על הנוסטלגיה. יש לכם בעיה עם זה?

 

הבחירות שעוד מצפות לנו

בהמשך ישיר לאייטם הקודם, אני כבר חושב על מערכת הבחירות המקומית שתתקיים בעיר באוקטובר. תנו לי לשער כי למרות התוצאות המפתיעות במערכת הארצית אצלנו לא מצפות כל הפתעות כי:

ביבס הוא לא ביבי  למרות הדמיון באותיות ובהשקפת העולם הליכודניקית.  ביבס הוא לא ביבי ולא רק בגלל שבמודיעין אין לנו ולחיים את  שרה, ביבס הוא לא ביבי כי אין לו במודיעין ולא נראה לעין שיצוץ איזה לפיד בוער קטן שיאיים על הקדנציה הבאה של ראש העיר.

מה אגיד לכם?  מצער ומעצבן ומדכא לומר זאת, אבל  אפילו סקרים על מי יהיה ראש העיר בעוד 8 וקצת חודשים מיותר לעשות.  לא סקרים ולא נעליים ישנו מה שנראה כבר מעתה, ובעצם כבר לפני כמה שנים, כזכייה בטוחה של ביבס.

וראש העיר בהחלט יכול לצאת בספטמבר לטיול סובב עולם (חיים, סע לקריביים, אחלה מקום לשכוח את שרון מעוז) ולשוב יום למחרת לספירת הקולות.

האם זה בסדר? האם זה טוב לעיר? לא יודע.  לפחות עבור התקשורת זה שאין ולא יהיה אקשן זו מנת דיכאון  בהזרקה ישירה.

אז מה  נשאר לנו? כן, מי יבחר למועצת העיר.  אני רק מקווה כי כאן יהיו שינויים מרחקי לכת, ואם לא? נצטרך לחכות לשנת 2018.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות