חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הונחה אבן פינה לתחנת המשטרה

 

במהלכו של טקס הנחת אבן הפינה למדנו כי מפקד משטרת מודיעין יסיים בקרוב את תפקידו, וכי תוכנית מרכז העיר עומדת בפני אישור סופי

 

בטקס רב משתתפים שהתקיים ביום ג’ במעמד השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ, מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב יוחנן דנינו, ראש העיר חיים ביבס, רבני העיר, חברי מועצת העיר, מפקד משטרת מודיעין סנ"צ יורם ברינה ונציגים בכירים של מרחב השפלה ותחנת משטרת מודיעין, הונחה אבן פינה לתחנת משטרת מודיעין העתידית.

תחנת המשטרה החדשה תבנה מאחורי בית הספר ’עידנים’, בשטח שיהיה בעתיד חלק ממרכז העיר הראשי של מודיעין. התחנה תבנה על ידי אגף הבינוי של משטרת ישראל בעלות של 40 מיליון שקלים.

מבנה התחנה כולל שטח בנוי של 5000 מ"ר במגרש שגודלו 3.7 דונם. הבניין יכלול שתי קומות, קומת כניסה וקומה ראשונה בנות 1500 מ"ר כל אחת. מתחתיהן ייבנה מרתף הכולל חדרי אחסון ו-43 מקומות חנייה תת קרקעיים בשטח של 2000 מ"ר.

השר אהרונוביץ הדגיש בטקס את התפעלותו מיופייה ואיכותה של מודיעין: "בתור מי ששירת כאן באזור בתחילת שנות ה-90 לא ניתן היה לדמיין אז את מה שיהיה כאן היום, איזה הבדל בין מה שהיה לבין המצב היום, אחת הערים המתקדמות ביותר בארץ, עיר שמתרחבת וגדלה והמבנה הזה שאנו מדברים עליו הוא חזון עבור העיר הזאת. מבחינת המשרד שאני עומד בראשו זה חשוב מאוד כחלק משיפור השירות לאזרח. אני גאה בעיר הזאת. ולכל העושים במלאכה - שאו ברכה".  

המפכ"ל דנינו הסביר שהוא גאה במיוחד להניח אבן פינה לתחנת משטרה בעיר צומחת וגדלה כמו מודיעין, "עיר שזקוקה לתחנת משטרה שמתואמת ותואמת לצרכיה ואני במקרה זה מייצג את שני הצדדים, גם את המשטרה וגם את התושבים. התחנה תהייה אחת החדישות והמתקדמות בארץ והיא תאפשר תנופת פיתוח ותתרום רבות לעיר ותעניק שירות כיאה לציבור במקום". המפכ"ל סיים את דבריו בברכה חמה לראש העיר שדחף בצורה יוצאת דופן את הקמת התחנה.

ראש העיר חיים ביבס אמר כי הוא מקווה שהשר אהרונוביץ ימשיך בתפקידו גם בקדנציה הקרובה, שכן : "מבחינת השלטון המקומי זוהי התקופה הטובה ביותר מבחינת שיתוף הפעולה המלא בין המשרד לרשויות". ביבס הדגיש שהמפכ"ל הוא שלנו: "אנחנו גאים בו וגם איתו יש לנו שיתוף פעולה מלא", הדגיש ביבס והוסיף: "בקדנציה הקודמת תוכנן מבנה המשטרה לקום בכניסה לפארק הטכנולוגי אולם זה לא יצא לפועל.

בתחילת הקדנציה שלי מצאנו את המגרש הזה שנמצא ממש בלב העיר. בעוד מספר שבועות אנחנו עומדים לאשר את תוכנית מרכז העיר שכוללת רחוב אחד גדול עם 400 יחידות דיור, עם בתי קפה ומסעדות. בנוסף יקומו בסמוך למשטרה גם בנין מגן דוד אדום ומבנה למכבי האש".

מפקד מחוז מרכז ניצב בנצי סאו פנה למפקד תחנת מודיעין יורם ברינה ואמר לו שעכשיו שהונחה אבן הפינה הוא יוכל להשתחרר לתפקידו הבא, "זה היה תנאי לעזיבתך ועכשיו נוכל לבוא עם הצעות למפכ"ל", אמר סאו וציין את איכותה של תחנת מודיעין שמשרתת את האוכלוסייה ההולכת וגדלה של מודיעין. "התחנה שתבנה כאן בקרוב תכבד את העיר כראוי וכיאה לה", אמר סאו.

מפקד משטרת מודיעין סנ"צ ברינה אמר: "עבורנו שוטרי משטרת מודיעין, קציניה ומתנדביה, זהו יום חשוב, עם הנחת אבן הפינה החזון הפך למציאות והקרוואן לתחנה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות