חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הם גונבים גם מים

 

על אלה שהצמידו מגנט לשעון המים כדי להאט את השעון, על זה שנכנס באין מפריע לבתי כנסת ורוקן קופות ועל נשות אוקראינה המגיעות לעבוד בעיר עם תעודות זהות מזויפות.

 

הם גונבים גם מים

"מי מודיעין" הגישו בתחנת המשטרה תלונה על גניבת מים על ידי  זוג מקומי. הגניבה בוצעה ע"י הצמדתו של מגנט לשעון המים, מגנט שגרם ככל הנראה לעצירתו או להאטת שעון המים. הזוג נעצר והובא לתחנה לחקירה בה הם הודו כשהמניע לטענתם כך סיפרו לשוטרים הינו מצבם הכלכלי הקשה. התיק, כך מוסר מפקד תחנת מודיעין סנ"צ יורם ברינה הועבר לעיון לשכת התביעות כדי שזו תחליט מה לעשות.

 

גנב הצדקות

כידוע בכל בית כנסת ניתן למצוא קופות צדקה של כל מיני ארגוני צדקה וגמילות חסדים ואותם ממלאים המתפללים כנדיבות ליבם. תושב לוד בן 36  ידע כנראה שבתי הכנסת לא יפשפשו במעשיו של חובש כיפה, הבא לרוקן את הקופות, במחשבה שהוא נציג של בעלי הקופה, ולפיכך נהג להיכנס  כמו כל מתפלל מהשורה, לרוקן את הקופות ולצאת כמו שנכנס.

אבל גם במקרים כאלה המזל נגמר מתי שהוא, והשבוע נצפה גנב הקופות  כאשר  "היה בפעולה" ע"י גבאי בית הכנסת ברחוב קיפודן שהבחין במעשיו והחל לרדוף אחריו.  במהלך המרדף תקף הגנב את הגבאי וברח.  המשטרה החלה בסריקות ברחובות הסמוכים, ובסופן  הוא נתפס. החשוד  הודה במעשה ונכלא עד להגשת כתב אישום נגדו בגין פריצה, מאחר והמעשה שעשה מוגדר כגניבה בתחבולה שהינה פריצה לכל דבר.  ברשותו של הגנב/ פורץ נמצאו  כמה אלפי שקלים, "פדיון הקופות" וכן כלי פריצה.

 

ועכשיו תור האוקראיניות

לפני כחודש היו אלה המולדביות שכיכבו במשטרת מודיעין, השבוע תפסו את מקומן האוקראיניות. לא פחות מ- 11 נשים מאוקראינה נלכדו ע"י שוטרי מודיעין במבצע משותף עם אנשי יחידת עוז (הלוכדת נתנים זרים השוהים שלא כחוק ודואגת לגירושם מהמדינה). יחד עם הנשים נעצרו גם  מספר סינים, ניגרים ואפילו בחור מגיניאה. כל הכבודה הזו  הועברה אחר כבוד לאנשי יחידת עוז שתטפל בהמשך ההליכים עד להגשת כתב אישום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות