חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טקס נטיעות וחלוקת מלגות לילדי איל”ן - ילדי אילן נוטעים אילנות

 

ביום שישי הקרוב יחגגו תושבי מודיעין, מכבים-רעות את ראש השנה לאילנות, חג ט"ו בשבט. במסגרת החגיגות יטעו, כמו בכל שנה, תושבי העיר אלפי שתילים של עצים באזור התעסוקה - הפארק הטכנולוגי.

 

ביום שישי הקרוב יחגגו תושבי מודיעין, מכבים-רעות את ראש השנה לאילנות, חג ט"ו בשבט. במסגרת החגיגות יטעו, כמו בכל שנה, תושבי העיר אלפי שתילים של עצים באזור התעסוקה - הפארק הטכנולוגי. השנה, לראשונה בתולדות סניף איל"ן המקומי, יחגגו את האירוע גם ילדי איל"ן, עם מתנדבי העמותה, יו"ר העמותה וחברי ההנהלה, בטקס נטיעות מיוחד שיתקיים בדרך לפארק הטכנולוגי, בהמשכו של עמק האלה.

במקום שהוכשר במיוחד על מנת לאפשר גישה לילדי אילן, ישתתפו ראש העיר, חיים ביבס, יו"ר הסניף, חבר המועצה, שלום דהאן, רבני העיר, חברי מועצה ואורחים נוספים ובראשם ילדי איל"ן ובני משפחותיהם, יתקיימו נוסף על הנטיעות שני אירועים נוספים. חתימת הסכם על שיתוף פעולה של סניף איל"ן מודיעין, מכבים-רעות עם עמותת "גשר של זהב" ירושלים והתפוצות בראשות עו"ד יהודה זרצקי.

עמותה זו מחברת ילדי הנמצאים לפני בר מצווה עם ילדים מיהדות התפוצות בגיל דומה.  מהות החיבור שבועה משותפת לירושלים ועשייה משותפת בעיר מודיעין, מכבים-רעות, ירושלים ובתפוצות. עוד בטקס, ילדי איל"ן יקבלו כולם מלגות בסכום כולל של כ-120 אלף שקלים.

יו"ר הסניף, חבר המועצה עו"ד שלום דהאן: "השתתפותם של ילדי איל"ן באופן פעיל במצוות נטיעת האילנות בארץ ישראל היא אירוע לא טריוויאלי וכלל לא פשוט לילדים ולבני משפחותיהם. אני מתרגש מאוד משילוב הילדים בפעילות זו ומודה לכל מי שעזר לקיים את האירוע ובראשם לנציגי העירייה ולנציגי קק"ל. בנוגע לעמותת גשר של זהב החלטנו חברי יהודה זרצקי ואנוכי כי מודיעין, מכבים-רעות היא העיר המתאימה לחיבור זה.

גולת הכותרת של הפעילות המשותפת היא החיבור עם הבירה ירושלים והעולם היהודי בתפוצות. כאן, בקברות המכבים, הדליקו את המשואות וכאן נדליק גם אנו משואות יחד עם ילדי אילן ואנשי גשר של זהב בחנוכה. אני מזמין את כל התושבים להגיע להשתתף בשמחת הנטיעות  זו של ילדי איל"ן"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות