חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גנב על הגג

 

לנו זה נראה טבעי שמעסיק מחזיק עובד ניקיון כדי לנקות ותו לו. יפה, אבל יש מעסיקים בעלי דמיון גדול המבקשים להגדיל רווחיהם בדרכים לא ממש מקובלות

 

לנו זה נראה טבעי שמעסיק מחזיק עובד ניקיון כדי לנקות ותו לו. יפה, אבל יש מעסיקים בעלי דמיון גדול המבקשים להגדיל רווחיהם בדרכים לא ממש מקובלות. ליבנה (שם בדוי) קבלן ניקיון ממודיעין המעסיק אצלו עובדי ניקיון החליט שאם כבר מנקים אז למה לא לנקות גם בתים מתכולתם.

הקבלן קרא  אליו את אחד העובדים ואמר: " אנחנו צריכים להרחיב את העסק ואת מושג הניקיון".

הפועל בן ה 29 מלוד לא רצה שיפטרו אותו והסכים לשמוע יותר על המשימה. "לפרוץ לדירות ו"לנקות" אותם מפריטים שווי ערך. אני אדאג מצדי להעביר לך מידע חיוני באשר להמצאות הדיירים בדירות" הסביר לו הבוס את העבודה.

העובד קבל עליו את העבודה וכך נהנו שני הצדדים מהעסקה. אבל לכל דבר יש סוף. ביום ראשון השבוע הגיעה תושבת העיר לביתה ואולם להפתעתה הדלת הייתה נעולה מבפנים. עוד מספר ניסיונות ולפתע הבינה שאלמונים נמצאים ברגע זה בבית ומיד התקשרה למשטרה. ניידת הסיור הגיעה תוך דקות ואחד הבלשים טיפס לגג משם חשב להיכנס לדירה דרך אחד החלונות. ואולם להפתעתו החדירה הייתה מיותרת כי הפורץ בשליחות מעסיקו שהבחין בהמולה ברחוב , מיהר לעלות אף הוא לגג.

סוף טוב לפחות במקרה זה, הפורץ נעצר ונלקח לחקירה ושם להפתעת החוקרים סיפר: "פרצתי בשליחות המעסיק שלי". כאילו שזה מעניק לו הקלה או הצדקה כלשהיא. לפיכך מיהרו השוטרים והביאו אחר כבוד לתחנה גם את המעסיק. בינתיים השניים במעצר עד יום חמישי ועד אז יוכן נגדם כתב אישום.

 

 לא עמד בתנאים

לפני מספר שבועות פרסמנו כאן ידיעה על פורץ תושב אזור ירושלים שנתפס על חם בשעת "פעילות". השבוע כבר קיבלנו תשובה לשאלה מה היה עונשו של הפורץ, עבודת שרות ודווקא במקום מעניין, בשוק הקצבים בבירה. אחרי העבודה בשוק אסור היה לו לצאת הבית.

כל פורץ שנתפס היה שמח לעבודת שרות מסוג זה. כל פורץ חוץ מהבחור שהחליט להבריז מהשוק לענייניו. אלא שלרוע מזלו, מישהו ראה אותו מטייל מחוץ לבית והוא נעצר והובא מירושלים למודיעין.  עבודת השרות הפעם תהיה כנראה בתוך הכלא.

 

שב"חים בקטנה

כל שבוע והשב"חים שלו. השבוע נלכד שוהה בלתי חוקי קטין, שוהה שבאמתחתו כניסות אין ספור לארץ. 

עוד השבוע, 2 בני מיעוטים נעצרו במהלך סיור באחד מאתרי הבניה בעיר, ואז התברר שהם שוהים כאן ללא אישורים. עוד נמצא שנגד אחד מהם עומד ותלוי עונש מאסר על תנאי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות