חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

you anderstand ויללאה

 

את אתה משתכר שכר מינימום וללא השכלה אזי אתה שייך לשכבות החלשות שיצביעו מין הסתם ליכוד או ש"ס. אם אתה ללא השכלה אך מרויח מצוין, גם תצביע ליכוד או ש"ס. דור שלישי עם אינסטינקט בסיסי של תיעוב ל"מערך" ז"ל שממשיך להעדיף את מי שבשם הבטחון והקב"ה דופק אותו היום. מין מזוכיזם שכזה.

 

מה אגיד לכם, אחרי שבוע ואולי קצת יותר של צפייה באייטמים טלוויזיונים שונים, נפל לי האסימון ועלתה לי הג’ננה.... כך קרה אחרי שצפיתי בראיון ההזוי של אמנון לוי עם הרב אמנון יצחק: ראיון שכלל דו שיח הזוי עם האיש שלטעמי מסמל את הקרקעית הכי נמוכה אליה "חייבים" כמה עשירונים את תדמיתם.  לפני שאתחיל, רק אספר לכם שכנראה כב’ הרב שקרא בהתרסה "וילאאה" התכוון כנראה ל"ווללאה" ולא ויללאה ובתרגום מרקשי חופשי הכוונה "אתה הבנת את זה ברוך... או לא..."?

ולמה נזכרתי באיש הזה?  נזכרתי כי אחרי כל דברי הלהג והקשקושים על שדים ובקבוקים שעפים בימי בחירות אלה, נדמה לי שהגיעה העת לומר את האמת בפרצוף לחלק מסוים המכונה שכבות חלשות או פריפריות ויש מי שלא יתבייש ויאמר שהכוונה אולי לחלק מבני עדות המזרח. אבל בואו לא נלך לאיזור הממוקש הזה ונדבר על המעמדות ולא העדות, ומעמד חלש עבורי זה גם מי שכסף יש לו אבל השכלה אין.

במאמר זה איני נוגע בכוונה בציבור הדתי לאומי אלא רק במצביעי הליכוד - ש"ס. ציבור דתי זה שהוא בעל רב זכויות מצביע בחלקו הגדול אידיאולוגית-דתית אך גווניו רב שכבתיים ותמצא בקירבו גם מצביעי לפיד, העבודה ואפילו רחמנא ליצלן פה ושם מרצ. מצבו הכלכלי בדרך כלל שפיר ועמדותיו הימניות אינן מגיעות ממקום של מצוקה כלכלית או רגשית, וזאת למרות שמנהיגו החדש עם הגלריה הקיצונית סביבו, הולך לפגוע במדינה כמדינה ציונית והכל בשם התורה ווהבטחות ההסטוריות. סכנה נוספת מגוש לאומי זה, הינה ההתקרבות המדאיגה שלו לדפוסי ההתנהגות וההליכות של ש"ס ואגודת ישראל סטייל נעשה כב’ הרב ונשמע.

אז אתם, דעו לכם שאתם אפילו לא יודעים וזה לא באשמתכם אבל ב"ראש הקטן" שאתם תופסים,  אתם דופקים למדינה הזאת וגם לכם את החיים.

אני רוצה לומר לכם שטישטשו אתכם בתעמולת "יראת ה" עד שבבואכם להצביע אינכם מבדילים בין המן למרדכי ועושים רק מה שהרב עובדיה ועדת הזאבים סביבו פוסקים לכם ומהצד האחר "גדולי הדור הבטחוני" מהימין, שטיפטפו לכם לתוך הוורידו שרק למלחמות נולדנו.

וכדי למנוע כל מיני מתלהמים אני חייב להדגיש, כשאני אומר הם כוונתי לאליטות ולא לאיש מין הישוב. בין העמך באמת שקשה למצוא ביטוי לכל מה שתקראו להל"ן, כולם שווים ואין שום תחושה של התנשאות בין אחד לשני או בין קהילה זו לאחרת. הבעיה מתחילה רק היכן שהאינטרסים והפוליטיקה מתחילים, הא ותו לא. תרשמו, תרשמו.

תהרגו אותי אבל איני מבין מה קרה לכם המתונים והחמים שבאו מאסיה ומצפון אפריקה. הפכו אתכם כאן בארץ הקודש, לקיצוניים אטומים וסתומי מחשבה עצמית. מה קורה איתכם... תתעוררו כבר לכל הרוחות, מה עשו לכם? מה עוללו ליכולת החשיבה העצמאית ולחום האנושי שלכם? הפכו אתכם לעדר ענק וממושמע ההולך בראש כפוף. ואינכם שואלים. כשלא שואלים לא כואב.

הממסדים העכשוויים כמו הקודמים, סיממו אתכם עד שאינכם רואים שאתם מצביעים למפלגות חילוניות שרק ב’משקפת של שען עיוור’ אפשר למצוא בהן למשל... אישה, כשבממסד החרדי שכנעו אותכם בכלל שעדיף שכבודה של האישה יהיה פנימה רק לא בפנים הכנסת או בפסיקת הלכות.  ואתם לא שואלים. לא שואלים, לא מפריע.

אחי בני המעמד החלש... עובדים עליכם בעיניים. גנבו לכם את רצון הבחירה הפרטית, את היכולת לחשוב מחוץ לקופסא. שפכו מליארדים על הפצצה שלא תבוא ואת המחיר יכישו לך ולנו יום אחרי הרכבת הממשלה.

איך שכנעו אתכם שרודף שלום יכול להיות רק אשכנזי צפוני שמאלני? מה, זה נראה לכם נורמלי? איך הם  גזלו מכם את חופש המחשבה והחמלה לראות כמה רוע יש באלימות, במלחמות ובמוות. וכשאני אומר "הם" כוונתי היא, הן לאליטות החילוניות והן לאליטות החרדיות לבושי החליפות המעונבים ומדושני העונג. ואתם כמו ההוא מההגדה אינכם יודעים לשאול.

הם חיסלו לכם את היכולת להביט דרך העיניים של הצד השני ולנסות להבין שאולי בעצם אין הבדל בין הערבי בקזבלנקה ובגדד שאתם מדברים עליו בחיבה ובערגה לבין הערבי בבית לחם. אותו ערבי שרובכם כנראה אולי לא יודע, אבל היסטוריונים רבים משוכנעים שהוא וחבריו ערביי הגדה המערבית הם בעצם יהודים שאוסלמו בכח. לא מאמינים? שימו לב לשמות הכפרים, הכל בעברית ומהתנ"ך ובאחד מהם אף מדליקים חנוכיה בחנוכה.

אז אולי בעצם אתם שונאים את עצמכם?! כנראה שכן כי במשך שנים ארוכות טפטפו לכם לווריד שהשעיר לעזאזל שלכם אלו הם הערבים כאשר האמת היא  שאתם בעצם השעיר לעזאזל האמיתי. ולזה קוראים בשפת הרחוב מניפולציות. תשאלו בגוגל. ואתם שותקים.

 

נבלים ברשות התורה

שמתם לב לעובדה שלפני כל פרסום דו"ח עוני או הפגנה חברתית, מישהו מדליף לתקשורת "דיונים" מוועדה כלשהיא על עוד התקדמות בפיתוח הגרעין האיראני, או על נאום נלהב של נסראללה או משעל, או על "חשש" מזליגת טילים ללבנון או לעזה? מה, חשבתם שזה מקרה? צמימים שכמותכם. הכל מתוכנן, העיקר להעביר את הדו"ח לעמוד 17 בעיתון ואת נסראללה לשער.

איך איך תגידו לי שכנעו אתכם להעביר את הכעס מהאליטות לערבים תחת האיצטלה האווילית של כל העולם נגדנו. והרי אתם יודעים שאם יש כבר שנאה, היא אינה יודעת גבולות: כך גם נולד התיעוב הגזעני.  ואני מתכוון ליוצאי אתיופיה ומכל מי שצבעו קצת יותר כהה מחום בהיר ומנגד אלה מרוסיה ובקטן כל מי שקוראים לו בכמה מקומות "פראנק" ואיך כמע שכחתי אם העובדים הזרים. ואתם לא שואלים כאילו תפרו לכם ת’פה בחוט סריגה. למה לשאול... לא יודע לא מפריע.

במשך שנים עבדו עליכם בכך שאיש ימין עאלק לאומי וימין חברתי מפריט, יכול לעזוב את אשקלון ולעבור לסביון וזה בסדר. אבל שמאלני חברתי שנשאר בשדרות הוא בוגד. ואתם שותקים כאילו שמו לכם פלסתר רב מגע על הפה.

תגידו שזה מקרה...תגידו אבל על בליינד זה מקנן לכם במוח, על בטוח, רק מה, טפטפו לכם שלא מדברים על זה... למה לפתוח תיבת פנדורה. אז מה הפלא שהיחידים שמצליחים להתרומם אלו אנשי ש"ס בתחפושת ליטאית או להיפך שדופקים לכם בשם הקב"ה ישתבח שמו, את החיים, בדרכם הכנועה הבזויה מול חבריהם הליטאים מתברר  שגם הם עדיין תקועים אי שם בשנות ה - 50.

הם מנסים למחוק ממוחכם שגם איש שמאל יכול להיות אוהב ישראל בדרכו והחדירו לכם לדי אן אי שהוא ומחבל מתאבד כמעט שווים. ואתם לא שואלים.

ההם מש"ס בעיקר מר ישי מטמטמים לכם את השכל כשמעיזים לחוות דעה בעניני מלחמה וזאת כשצאצאיהם עד שנת 4001 לא ידעו מה זה להחזיק רובה. זו לא חוצפה? ואתם נאלמים דום.

הם שכנעו אתכם  כמו חבורת כנועים, שאין קשר בין הבעיות החברתיות להקצבות למתנחלים ולחרדים. ואתם לא שואלים. הם ימשיכו לקבל מיליארדים 10 דקות מת"א ואתם תמשיכו לגרד את תחתית הזכאות לבגרות. ואתם שותקים.

בלי טיפת בושה הם הכניסו מאות התנחלויות פוליטיות שחלקן מאוכלסות באנגלו סקסים פנאטים שחלקם מלאי שנאה ושיטנה לשמה- לזר, לאחר, לראש טבלת סדר העדיפויות. ולכם בערי הפיתוח השאירו גרגירים- אם בכלל. ובכל זאת תצביעו עבורם. איפה איפה לכל הרוחות התובנות שלכם... למה אתם לא שואלים...

הם טשטשו לכם את העובדה שחלק מחברי הכנסת מהליכוד בעוד חודשיים הם בעד סירוב פקודה כשמדובר בלפנות יהודים. ופינוי ערבים... זו מצווה מדאורייתא.  ואתם שותקים.

הם שתלו במוחכם שהשלום היא לא אופציה כי אין פרטנר אבל הם דאגו להרוג כל אופציה מתונה כדי שאחר כך יאמרו, אין עם מי לדבר. חוכמה גדולה. ולכם משום מה נוח. וכשנוח אז למה לשאול.

 

מי ישלם ביטוח לאומי ל 5 מיליון ערבים ?

הם העלו לשלטון את החיזבאללה, את החמאס ולא שמתם לב שהכל מכוון כדי לשמר את השיטה שהתובנה הבסיסית שלה היא שהם הערבים, מבינים רק אלימות וכל זאת כדי להמשיך להניף את דגל הביטחון והפחד, כדי שלא תחשבו על העוולות שעשו ועושים כאן מזה 60 שנה. ואתם לא יודעים לשאול.

הם מסתירים מכם שהיום משלמים 600 מיליון שקל לערביי כפרים מסביב לירושלים דרך הביטוח הלאומי, ומעלימים את העובדה שאם יספחו עוד שטחים נצטרך לממן במיליארדים עוד ועוד פלשתינאים. ומי יממן... על חשבונכם כמובן והכל בשם הפחד. ואתם שותקים.

הם מעדיפים לשבת בבית או בכולל ברשימות פיקטיביות ולעבוד שחור, לקחת מאיתנו מיליארדים עבור ילדים שלא יעבדו ולא ישרתו ובעוד 50 שנה אלוהים ישמור... וכשקם רב אמיץ כמו הרב אמסלם הזועק שהמלך עירום, הם מנדים ומחרימים אותו. ואתם לא יודעים לשאול.

הם, האליטות החשוכות המציאו את קונספירציות הכשרות שאינה קשורה לשום כשרות ודואגים לכך שאוי לאותו בעל בית קפה שרוצה לפתוח בשבת. ומנגד האליטות השלטוניות המפחדות מאיבוד השלטון נותנים להם להשתלט לנו על החיים ע"י שימוש כוזב בשם ה’. ופיכם נעול כמו רב בריח.

הם מערפלים לכם את המחשבה כשלא נותנים לכם לחשוב מה יקרה אם נישאר בגדה המערבית כשיהיו שם עוד 2.5 מיליון ואז נצטרך לתת להם אזרחות ואז הלך הרוב היהודי. אז אולי תנסו לחשוב מחוץ לקופסא. אתם מסוגלים?

הם- האליטות של ש"ס, בגלל רגשי נחיתות שולחים את ילדיהם דווקא לישיבות האשכנזיות, ופיהם ננעל כשיש אפליה עדתית בבי"ס בבעמנואל. אבל מקשקשים לכם במוח על ’החזרת עטרה ליושנה’, איזו עטרה ואיזו חארטה?! ואתם שותקים.

30 שנה הש"סניקים עוברים מקואליציה לקואליציה בטענה שהם "עוזרים לחלשים". בפועל הם עזרו לעצמם ואת החלשים החזירו 50 שנה אחורה. תפעילו את התאים האפורים ותאמרו לי שאיני דובר אמת. אז מה לעזאזל גורם לכם כמו כבשים לנהור אחריהם.

הם פוסלים כל ניסיון להבין שגם חרד צריך לעבוד לכלכל את עצמו ולשרת את המדינה. אבל ימשיכו למכור לכם את סיפורי הפוגי על היחידות בהם הם שרתו. ומה עם הילדים שלהם... הם כבר יודעים שאתם לא תשאלו. ולמה באמת אינכם שואלים?!

 

ולמה "הם" עושים את כל זה ?

כי הם חושבים שאתם, אתם עם כנוע וטיפש שאפשר למכור לו הכל. עם העמוס  ובצדק בשנאת מפא"י ז"ל והם בטוחים שתמשיכו להצביע ימין וש"ס תחת השפעת אותו סם שנאה שהם טיפטפו שוש ושוב לתוך עורקיכם ושאתם לא השכלתם להבין שאם מפא"י במדינה הענייה של פעם התאכזרו לכם, הרי אלה של היום, מוצצים לכם המסוממים מדעת, כל טיפת יכולת חשיבה עצמאית וכל זה במדינה עשירה שיש לה משאבים. רק לאן הולכים הכסף וההשפעה.. רק לא אליכם.

מתי תתעוררו,  מתי תקומו ותגידו די לניסיון לנכס לנו את הבורות ואת ההליכה בתלם ותתחילו להבין שהאויב שלנו זו השנאה והבוז שרוחשים לכם אלו המתקראים כביכול האחים שלכם. חארטה בלבוסטה.

החרדים שאין להם בושה בפנים לראות בנו החילוניים שמאל כימין, עגלות ריקות ובשם האלוהים שרק הם יודעים את רצונו, זה שאתו הם ניכסו לעצמם, הם משקרים ומטפטפים לכם שזה מה שאלוהים באמת רוצה. חארטה, להבנתי הפרטית, האלוהים האמיתי רואה בהם את הרשעים הכי גדולים. רק שבעולם הזה שחולף בשניה הוא לא רוצה לומר להם את זה,  אבל אין לי שום ספק שהקדוש ברוך הוא יבוא איתם חשבון שם למעלה באיזור לו הם קוראים איזור הנצח, שם יהיה עונשם. תהיו בטוחים.

ולסיכום, תאמינו לי שברגע זה שאתם קוראים דברים אלה, יהיו כאלה שירצו לראות אותי תלוי בכיכר העיר כי אני מדבר "דברי כפירה" ויהיו שיפטרו את הכל ב "סתם עוד שמאלני דפוק", אחרים יפלטו "עוד מזרחי שהשתכנז". אז שיגידו! והם יכולים לקפוץ לי מפה ועד מרמריס, כי מה לעשות זו האמת שלי ועד שלא תתחילו לחשוב ותפסיקו לנהוג כמו באמצע תרגיל בהיפנוזה, ועד שלא תתחילו להבין שהפירוש שנותנים רבנים אכולי כח תזזיתי ומשיחי לדת, הינו פירוש מרושע ותלוש מכל מה שה’ באמת חושב ורוצה.

אז בואו תתחילו את הצעד העצמאי הראשון שלכם ב 22/2, שימו לכל מפלגה שתרצו ובלבד לא לקנאי המלחמות וקנאי הדת. כל השאר  כדברי תפילת "כל נדרי" מותרים לכם, מותרים לכם, ועל מה שעשיתם עד היום, מחולים לכם מחולים לכם. ושרק הכנרת תתמלא אינשאללה, ושלא תחשבו שבגלל זה הם יורידו לכם את תעריפי המים..... שבוע טוב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות