חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המשולש הלוהט

 

כן מאורסים או לא מאורסים, אליאב אותו נטשה הנערה לפני שנה וחצי לטובת דורון לא ממש הצליח לשכוח אותה והזמן מסתבר רק חימם אותו עוד יותר

 

כולם יודעים שעזה כמוות אהבה, והקנאה אלוהים ישמור לאן היא יכולה להתגלגל,  אבל יחד עם זאת תמיד חשבנו שמדובר בסתם קלישאה ושבאמת בסופו של ענין השכל גובר על הרגש.  זה מה שאתם חושבים וזה מה שאני חשבתי, אבל 2 בחורים צעירים במודיעין שהסתבכו במשולש רומנטי, יחד עם בחורה מהעיר, לא ממש חשבו כך, והתוצאות בהתאם.

בסיפור שלנו  שהתפוצץ ביום שני השבוע מעורבת אורלי (שם בדוי) , חברה העכשווי דורון (שם בדוי) והגבר השלישי אליאב (אף הוא שם בדוי)  שהיה חברה של אורלי בעבר.  כולם כאמור תושבי מודיעין.  אורלי ודורון כך עולה מהחקירה יוצאים ביחד כשנה וחצי כשהצלע הגברית מתעקשת בכלל שהם זוג מאורס.

כן מאורסים או לא מאורסים, אליאב אותו נטשה הנערה לפני שנה וחצי לטובת דורון  לא ממש הצליח לשכוח אותה והזמן מסתבר רק חימם  אותו עוד יותר. וכך קרה שהשבוע ביום שני הגיע אליאב הננטש יחד עם ידיד אלמוני, לבניין מגוריה של אורלי, כשהמטרה היא: לשכנע את אורלי לרדת למטה "רק לשוחח" מבלי שתדע שאליאב נמצא שם גם.  אורלי שלא חשדה בדבר והכירה את הידיד ירדה לרחוב, וכאן הגיח אליאב כשבידו סכין ותוך כדי שהוא מצמיד אותה לקיר ואת הסכין לצווארה והחל לצעוק: "למה את יוצאת איתו"? 

אבל הסיפור לא נסתיים כאן והדרמה המשיכה. דורון  שהיה בדירה ליד ושמע את הצעקות יצא למרפסת ומשראה מה שקורה מיהר לרדת למטה כשגם הוא מצויד בסכין ואיים על אליאב. זה מיהר להימלט על נפשו והחבר אחריו.

סוף דבר, מישהו בשכונה הבין שהסיפור יכול להסתיים רע ומיהר להתקשר למשטרה. השוטרים שמיהרו להגיע עצרו את שני הבחורים ונטלו אותם לחקירה. בחקירה הודו שני הצעירים במעשיהם. זה הודה שהוא הגיע במיוחד כדי להתעמת עם החברה לשעבר אבל לא איים ואילו השני טען שהסכין הייתה רק להגנה עצמית: "כשירדתי לא ידעתי למה להתכונן, אז ליתר בטחון לקחתי איתי סכין".

ואולם בחקירה התברר עוד משהו. הסתבר שהבחור הנכזב איים כבר על חברתו לשעבר לפני מספר ימים וזה היה בראשון לציון, והוא גם נחקר על תקיפת הנערה בתחנה שם. אחרי אותה תקרית הוא שוחרר,  אך כאמור המעצר והחקירה לא ממש הועילו והפעם במשטרה לא לקחו סיכון ומעצרם הוארך למספר ימים שבינתיים מכינים בתחנה את כתב האישום נגד שניהם.

 

השוד הראשון לשנת 2013

יום שלישי שעבר, שעת אחה"צ מוקדמת, נער בן 16 יוצא מהקניון והולך לכיוון צומת רבין כביש 443. בעוד הנער מהלך ומשוחח בטלפון והנה מהצד הגיחו שני גברים. השניים דחפו והפילו את הנער הנדהם לאדמה, בעטו בו ברגליהם ותוך כדי לקחו מידיו את מכשיר האייפון, עלו על רכב מדגם אלפא רומיאו שחיכה בסמוך ונתנו גאז. השניים תוארו ע"י הנער המותקף: "אחד נמוך ושמן והשני גבוה ורזה". האם התיאור הזה יעזור לעצור את השניים?  לא בטוח. החקירה נמשכת כאשר הכיוון הוא לאתר את בעלי המכונית,  ואם זה יקרה נשמע על זה בוודאי בדיווח של שבוע הבא. שלום שנת 2013.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות