חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

אפשר קצת פרטיות?

 

בעיר רווית הצעירים, החבר’ה לא תמיד מרגישים בנוח לארח את בן הזוג בבית ההורים. כתבתנו החליטה לצאת לשטח לבדוק (ולהמליץ) על המקומות המבודדים שיש לעיר להציע  

 

יום שני השבוע, מאות חבר'ה צעירים חגגו את הסילבסטר בפאבים בעיר ומחוצה לה. הערב הרומנטי, אצל חלק מאותם החבר'ה שמצאו פרטנר או פרטנרית, נגמר בנשיקה רכה או בבילוי אינטימי במיוחד. מסתבר, שבמודיעין ישנם מספר אתרים אסטרטגיים המספקים לאוהבים הצעירים פרטיות במיטבה. כתבתנו בדקה כמה מהם.

פארק ענבה

המסלול שלנו מתחיל בפארק ענבה, שם ממתינות פינות חמד רומנטיות במיוחד מוצלות בעצים ומעוטרות בספסלי ישיבה. בחלק מהפינות תוכלו ליהנות מפרטיות בזכות התאורה הנמוכה במקום. לאלו מביניכם שחושקים בפינת חמד טובה יותר, אתם יכולים להיכנס לתוך נחל ענבה פנימה, וליהנות מאזור חשוך לגמריי. תוכלו להתיישב על ערוץ הנחל (בתנאי שלא ירד גשם לאחרונה).

אנחנו ממשיכים ללוקיישן הרומנטי הבא שנמצא מתחת לגשר ענבה המפורסם, המחבר בין שכונת קייזר לבין הכביש של הישפרו סנטר. מדובר בלוקיישן מומלץ מאחר ואין סיכוי שמישהו יחלוף על פניכם ויפר את השלווה הרומנטית שלכם. כדי להגיע למיקום המוצע, אתם יכולים להגיע לאזור הגשר ולרדת בזהיות למטה ולהתיישב מתחת לקצה הגשר.

אם אתם בכושר, תוכלו לחצות את נחל ענבה עד שתגיעו לגשר המדובר ואז תחכה לכם דרך חתחתים קצרה כדי להגיע לראש הגבעה ולהתיישב מתחת לגשר. למקום מסתבר מגיעים זוגות באופן קבוע, ולדברי אסף (19), יש במקום אפילו מיטה ישנה: "זה מקום נחמד לשבת בו עם החברה או הדייט ולא לחשוש מאף אחד שיבוא".

התיתורה

נמשיך לגבעת התיתורה, שם מנצלים בני הנוער את פינות החמד הרבות בגבעה. ההגעה למקום מתאפשרת בעזרת כביש גישה קטן מרחוב כליל החורש. לאחר שתעלו עם הרכב או ברגל על הכביש הקטן, תגיעו לנקודת התצפית של הגבעה הסמוכה למגדל המים העירוני. משם תוכלו להיכנס פנימה לתוך שטחי הגבעה וליהנות מערב רומנטי הן על ספסלים הפרושים בגבעה והן על שרידי מבצר צלבני עתיק יומין. 

אלון (20) מספר לנו שבאחת הגיחות לגבעה, הוא וחברתו זכו לצפות במחזה היתולי במיוחד: שני בני זוג שהחליטו ללכת עם הרגע האינטימי עד הסוף. כן הבנתם לבד מה המשמעות: "הם פשוט עשו את זה באמצע הגבעה. כשאני וחברה שלי חלפנו לצידם והם פשוט התעלמו מאיתנו. זה היה קטע מצחיק ומביך ביחד".

שילת

אנחנו ממשיכים לכפר רות ואזור התעשייה שילת, שם תוכלו למצוא מבנים נטושים שבעבר שימשו חנויות ומסעדות שפונו בגלל צו הריסה. אחד המקומות השקטים במיוחד הוא מול בית הקפה גרין האוס בשילת. בחנייה שבעבר שימשה את השוק בשילת, תוכלו להתיישב ברכב וליהנות מפרטיות מוחלטת.

קלאסיקה בגבעת שרון

למי שלא יודע, בדרך לישפרו סנטר מסתתרת גבעה, שמשמשת למתקן סלולרי, שזוגות רבים מגיעים אליה כבר למעלה משש שנים. מדובר בגבעת שרון, על שם אריק שרון, בעקבות ביקור שהיה לו בימיו כראש הממשלה בעיר, אז מאבטחיו חיפשו מיקום גבוה דיה כדי לצפות על כל הבתים בעיר, וזו הייתה הגבעה האולטימטיבית.

לימים זכתה הגבעה לכינוי קצת פחות מחמיא בעקבות זוגות רבים שמקפידים לפקוד את המקום מדי ערב. הבעיה היחידה מתחילה ונגמרת כשהחבר'ה שעולים על הגבעה, שוכחים שהיא כל כך פופולרית בקרב הצעירים בעיר, כך שפרטיות לא בטוח שתזכו לקבל בגבעה.

את החסרון של הגבעה תוכלו להבין ממקרה שארע לפני מספר שבועות, עליו דווח באחד מאתרי האינטרנט הארציים. נער ונערה תושבי העיר שהגיעו לגבעה נתפסו על חם על ידי שוטרי הסיור המקומיים. בהחלט לא נעים, כשמדובר במבוכה צורמת במיוחד.

ישפרו סנטר

אנחנו ממשיכים למתחם הישפרו סנטר, כן מסתבר שיש שם פינות מבודדות שבהחלט יענו על צרכי הפרטיות שלכם. נתחיל באזורים שטרם אוכלסו במבני תעשייה, שם בשעות הערב אין נפש חיה, פרט לשועלים שמסתובבים בישפרו סנטר. בנוסף, הגבעות השונות שמסביב לאזור התעשייה יוכלו לספק לכם מקום רומנטי עם נוף על כל אזור השפלה ואפילו על נמל תל אביב בימים עם ראות טובה.

ליגד סנטר

לצד אזור התעשייה הליגד סנטר, ממתין יער רומנטי ושקט במיוחד. רק זהירות כי גם כאן ישנם שועלים וכלבים משוטטים ואם אתם מפחדים מבעלי חיים בלילה, הבילוי במקום לא מומלץ עבורכם. מה שכן, במהלך שעות היום יהיה נחמד לבקר במקום ולערוך פיקניק רומנטי כי מי אמר שפיקניק זה לא רומנטי?

הדרך לבקעת הנזירים

המקום הבא הוא קצת פחות סימפטי. מדובר בדרך הגישה לבית העלמין הסמוך לבקעת הנזירים. בדרך לבית העלמין ישנן פינות חמד המעטרות את השבילים השונים. הבעיה היחידה היא שמדובר במקום שבלילה ממש לא סימפטי מבחינת המיקום ובנוסף, לא בטוח שתרצו להיתקל בכוורות הדבורים שמשום מה נמצאות במקום.

שווה את הסיכון?

לפני שאנחנו ממהרים לתפוס מקום שקט ורומנטי עם בן או בת הזוג, שווה לזכור שבילוי במקומות אינטימיים לא תמיד יכול להסתיים בצורה סימפטית. בעבר קרו מקרים בהם אלמונים תקפו אנשים שהתבודדו להם באזורים מעויירים ולא מאויישים. ההמלצה שלנו היא להגיע למקומות האלו בקבוצות ולא לבד. וכמובן, שמסעדה ובית קפה יכולים להיות חלופה יפה למקום שקט ואינטימי.

  

בקטנה - חגגו את הסילבסטר

בכל רחבי העיר חגגו ביום שני השבוע את ליל השנה האזרחית החדשה (הסילבסטר). בין המקומות שהתמלאו בצעירים: פאב המורדן בר שהציע משקאות אלכוהוליים במחירי רצפה, פאב האוסליבן בר שהציע כניסה כוללת אלכוהול חופשי במאה שקלים לאורח ופאב היקותיאלי במכבים. ברחבי העיר נפרשו כוחות מתוגברים של שוטרים ומתנדבי משטרה מאגף התנועה שבדקו את צריכת האלכוהול של הנהגים הרבים שחזרו מהבילוי. אנחנו מזכירים לכם שהחוק אוסר שתיית אלכוהול ונהיגה מתחת לגיל 24, כשהתקנה החדשה בחוק אוסרת לצמיתות שתיית אלכוהול לפני העלייה על ההגה.

יוצאים לבלות

חמישי - אוסליבן בר בישפרו סנטר מציע לבליינים במקום בירות מהחבית תוצרת בית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות