חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

קשה עליו הפרידה

 

 

קשה עליו הפרידה

אחי, קיבלת צו הרחקה מהבית ומאשתך?  קח את זה בקלות. אבל ידידנו ממודיעין, נגדו הוצא צו הרחקה, לא ממש שש לרדת לנופש ובמקום זה המשיך להטריד את אשתו בהודעות טקסט  ובהפרת צו ההרחקה. ביום ד’ השבוע הוא כבר הגזים אחרי שניצל את העובדה שבידו מפתח לדירת השניים, והוא נכנס ונתפס על ידי אשתו "על חם". הבעל האוהב קירבה נעצר ושוחרר כשבמשטרה דואגים לזרז הכנת כתב אישום נגדו.

 

סוף פורץ למעצר

לפני שלושה סיפרנו כאן על רכב מדגם פוקוס שנפרץ על ידי אלמוני בדרך פרג בעיר, והוספנו שלמשטרה אין קצה של חוט. אבל לכל פורץ המזל מתישהו המזל נגמר כי השבוע הוא סוף סוף נלכד. מדובר  בבחור  תושב שועפאת שמצפון לבירה. ואיך הוא נלכד? פשוט עניין של עבודת חוקרים קשה וטביעת אצבעות שנמצאו זהות לאלו שנמצאו ברכב. הבחור כמה צפוי, הכחיש כל קשר לאירוע אבל במשטרה לא התרגשו והוא נעצר כשבימים אלה מוכן נגדו כתב אישום.

 

האופנועים נגנבו, בעליהם לא ידעו

היום יום שני השבוע, המקום מחסום מכבים והשעה 3 לפנות בוקר. שוטרים שהיו באזור המחסום הבחינו בשני אופנועים שנעצרו מאות מטרים מהמחסום ומשהבחינו בשוטרים עשו פרסה ונתנו גאז כשהם דוהרים כנגד כיוון התנועה.  הניידת שהייתה במקום פתחה במרדף מהסרטים ורוכבי האופנועים משהבינו כי אבדה תקוותם, עזבו את האופנועים ופתחו במנוסה רגלית כשכל האירוע גלש לאזור ליגד סנטר. בסופו של מרדף, השוטרים מצאו את האופנועים ללא הרוכבים שהצליחו להימלט. משנקראו תושב תל אביב ותושב רמת גן לבוא לקחת את אופנועיהם, הפתעתם הייתה מושלמת. הם פשוט לא ידעו כלל שהאופנועים היקרים שלהם נגנבו. החיפוש אחר החשודים נמשך.

 

שיתוף פעולה בין תחנות

בסוף השבוע שעבר התקבלה בתחנת מודיעין קריאה, משאית גנובה נוסעת מכיוון ראש העין לכיוון מודיעין. לשמע הקריאה יצאו ניידות גם ממודיעין וגם מראש העין, והחל מרדף אחר המשאית שנהגה החליט להיכנס לעיר בתקווה שלא יבחינו בו. בסופו של מרדף נלכד הנהג בתוך העיר והועבר בתום חקירה עם המשאית למשטרת ראש העין.

 

גם המעסיק בעניין

במבצע מאורגן רחב ממדים בהשתתפות אנשי מג"ב ושוטרי מודיעין השבוע, נעצרו שלושה חשודים בכניסה לא חוקית לשטח המדינה. אחד החשודים (כולם תושבי הכפר יאטה)  התגלה כשוהה בלתי חוקי הנמצא בחוץ על תנאי. הפעם יצטרך הבחור לרצות גם את ’העל תנאי’ וגם את העונש לכניסה. המעסיק של החשודים ששמע על המעצר ונלקח לחקירה, הכחיש כל קשר למקרה. בתחנה לא התרגשו מההכחשות הגורפות והבחור נעצר עד הוצאת כתב אישום על העבירה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות