חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

לא מכניסים למועדון? מזייפים תאריך לידה

 

השבוע נלכדו עובדות רמי לוי כשהם מפלחות סחורה, נתפסה נערה שזייפה תאריך לידה כדי להיכנס למועדונים, ביער נמצא צעיר עם כמות קוקאין מסחרית נכבדה והשבחים ממשיכים להיתפס כמעט מידי יום. שבוע שגרתי.

 

קופה חופשית

בשבוע שעבר, דיווח קצין הביטחון של רשת רמי לוי בישפרו על 2 קופאיות  שנצפו במצלמות הביטחון כשהן מעבירות מוצרים מבלי לרשום אותם בקופה.  בעקבות הדיווח נעצרו 2 הקופאיות תושבות רמלה לוד ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה. סך כל הגניבות כך נמסר הגיע לכ-1000 שקלים לכל עובדת.  בתום החקירה שוחררו שתי העובדות ובמשטרה שוקדים בינתיים על הכנת כתב אישום נגדם בגין גניבה.

 

מה לא עושים כדי להיכנס למועדון

 לפני כשבועיים הגיע לתחנת המשטרה תושב העיר ובידו תעודת זהות שאבדה למישהו. עיון בתעודה גילה שהמדובר בצעירה בת 18. לכאורה עד כאן הכל תקין, אלא שבעיון נוסף בין קפלי שוברי התעודה נמצאה תעודת זהות נוספת עם אותם הפרטים למעט תאריך הלידה. לשוטרים לא לקח זמן רב לגלות שמדובר בזיוף תעודת זהות, ושוטרים מיהרו לבית הצעירה כשההנחה היא שכנראה מדובר במה שהפך בשנים האחרונות לאופנה, זיוף מסמכים של בנות 16-17 כדי שהן תוכלנה להיכנס למועדונים.

ואכן בינגו ויותר מכך. בחיפוש בבית הורי הנערה נמצא חומר החשוד כסם. הנערה נחקרה כשהיא מכחישה כל קשר לסם: "הוא בכלל של אח שלי" כך טענה, ואילו הזיוף כך לדבריה נעשה עבורה ע"י אלמוני כדי שהיא תוכל לבלות בתל אביב עם חבריה הבוגרים יותר. בינתיים, היא שוחררה בתנאים מגבילים ובמשטרה מגבשים כתב אישום נגדה בגין זיוף מסמכים, וכנראה גם בגין השימוש בסם.

 

עיניים אדומות על ספסל ביער

בבוקר יום שבת בעת פעילות שוטפת של פקחי נוער ביער בן שמן, הבחינו הפקחים בצעיר היושב על ספסל ביער. כשניגשו אליו לברר את פשר שהותו במקום שמו לב שעיניו של הצעיר אדומות וחשדם התעורר. ואכן בבדיקה קצרה מתחת לשולחן נמצאה מבחנה ואתה 2 מנות קוקאין.

השוטרים לא הסתפקו מה שמצאו ולמרות שהבחור התעקש שמדובר במנה בודדת לשימוש עצמי,  הם המשיכו לחטט מסביב ואכן מתחת לאבן, מספר מטרים מהספסל, נמצאה שקית ניילון ובה 2.5 גרם קוקאין, כמות הנחשבת גדולה (מנת קוקאין אחת שוקלת 0.3 גרם).

בחקירת הצעיר תושב האזור,  התברר שהוא נטל מונית מיוחדת כדי להגיע ליער וזאת על מנת להשתמש בסם, וכן לארגן מנות נוספות עבור מכירתן לאחרים. כאמור, הוא הודה בשימוש אך הכחיש כל קשר לשקית הנוספת שנמצאה. בתום החקירה שוחרר הצעיר בתנאים מגבילים עד סיום הכנת כתב האישום נגדו.

 

סילבסטר  שמח במיוחד

בליל סוף השנה האזרחית וליתר דיוק בשעה 4 לפנות בוקר, נעצרה בתחנת הדלק שבליגד סנטר חשודה המוכרת למשטרה כמשתמשת". חיפוש ברכבה  העלה לא פחות מ- 11 מנות סם. בחקירתה  הצעירה הודתה רק בשימוש עצמי בסם, אבל במשטרה לא קנו את זה והם מכינים נגדה כתב אישום בגין צריכת סם לא לשימוש עצמי. ועד להגשת כתב אישום שוחררה הצעירה כמובן בתנאים מגבילים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות