חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

תרדו לנו מהווריד

 

זה החל בכך שמסעדה שפתוחה בשבת אינה יכולה להיות כשרה, וכך נסגרו מאות מועדונים שפתחו שעריהם בערבי שבת וזאת מפחד הרבנים וזה המשיך בכל מיני פסוקי הלכה הזויים שעסקים שיעסיקו נוכרים, גם מהם תוסר קדושתו של ההכשר.

 

בוודאי גם אתם קראתם את הידיעה על הודעת הכנסייה ביוון כי כל מסעדה או אולם שמחות שישכירו את שרותיהם ליהודים בעת חג החנוכה, תוסר מהם השגחת הכשרות המושלשת של יוחנן הקדוש. הסיבה, כפי שאתם מתארים לעצמכם הינה העצבים שהיוונים חוטפים מהיהודים בחג החנוכה שכידוע מסמל את המאבק ביוונים. עכשיו תגידו, זו לא בושה? מה זו הגזענות הזו? פשוט אנטישמיות שלמה.

רגע רגע. באמת האמנתם לי שדבר כזה התפרסם? סתם צחקתי. מה פתאום לאסור קיום חג יהודי באולם אירועים יווני נוצרי. אני בטוח שלא באמת האמנתם לי, זה נשמע קטנוני מידי.

אז נכון שזה קטנוני, אבל מה תגידו אם זה בעצם מה שקורה אצל היהודים דווקא? מתברר שיש רבנים שהודיעו בשבוע שעבר שכל אולם או מסעדה שתארח מסיבת סוף שנה אזרחית, תוסר הכשרות מעליה לאלתר. נו, מה תגידו? נכון שמה שנשמע קודם נורמלי אחרי סיפור יוחנן הקדוש נשמע מטומטם בריבוע? 

מה לכל השדים והרבנים הקשר בין כשרות למסיבת סוף שנה. זה החל בכך שמסעדה שפתוחה בשבת אינה יכולה להיות כשרה, וכך נסגרו מאות מועדונים שפתחו שעריהם בערבי שבת וזאת מפחד הרבנים וזה המשיך בכל מיני פסוקי הלכה הזויים שעסקים שיעסיקו נוכרים, גם מהם תוסר קדושתו של ההכשר.

מעצבן נכון?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות