חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

כנס המשוכנעים

 

גב’ יחימוביץ. לא אשים פתק של ה"עבודה" כי אינך יודעת הכרת טובה מהי ומה זה לשמור אמונים לחבר, אינך מוכנה לאמר מה את חושבת על ענינים שחשובים לא פחות מכלכלה ואת הולכת על ביצים כדי לא להרגיז את החרדים, המתנחלים ואת עובדי הנמלים, מקורות וחב’ החשמל. נו, באמת, ככה את רוצה לנהל מדינה?

 

החלטתי לקפוץ ביום ב’ השבוע לאולם עינן  כדי לשמוע סוף סוף את מנהיגת ה"עבודה" ח"כ  הגב’ שלי יחימוביץ מסבירה מה בדיוק היא רוצה לעשות עם המדינה כשתהיה גדולה ומה שיותר מעניין, מה יש לה לענות לקושיות שיבואו מהקהל שטרח להגיע ושמנה למעלה מ 200 איש ברוטו כולל מלווים, פעילים, פעלתנים ונושאי כרזות. בכל מקרה הרבה.

לאמר לכם שמצאתי את התשובות... ממש לא, ולא ממש, איך שתירצו להניח את סדר המילים. ראשית חשבתי לתומי שכמס’ 1 של המפלגה המתיימרת להחליף את ביבי, הגיוני שתבוא עם משנה סדורה עם כלל הבעיות איתם המדינה מתמודדת.  חשבתי לתומי גם שמדובר בערב שבו  לא רק שומעים מה יש לשלי להגיד אלא גם מה היא משיבה לשאלות ספונטניות מהקהל.

אבל... לא זה ולא זה. הערב שאורגן למופת בלי ציניות ע"י יו"ר סניף ה"עבודה" במודיעין עירן חרמוני בראשו, נראה יותר ככנס פעילים המוני של ערב יום הבחירות לחימום ועידוד פעילי המפלגה בעיר. אין לי טענות ליו"ר חרמוני, כי כנראה הוא לא היה שותף אקטיבי בקביעת סדר היום וכל מה שהרשו לו זה לדאוג שהאולם יהיה מלא ועדיף מכאלה שלא יודעים לשאול ולא חשוב כדבר הגדת פסח כמה ת"פתח להם". מי שבכל זאת רצה לשאול והיה צדיק אחד כזה, פשוט שלי התעלמה ממנו כמו אוויר ורבים אחרים שבוודאי היה להם מה לשאול לא הגיעו כי בינינו, גם אני שמעתי במקרה על כנס הבחירות.

אז ראשית לקהל, הארגון היה למופת, עשרות בני נוער עם שלטים מוכנים + כמה שתולים בין הקהל הביתי מימלא. כל אלו קיפצו בקריאות קרב, כל אימת שאלמוני נסתר סימן להם, ממש כמו בתוכנית ארוח טלוויזיונית. אז ביננו, איך אפשר עענ להיכשל... זה מה שנקרא כרוניקה של הצלחה ידועה מראש, ואני שואל, למה 3 שבועות לפני הבחירות לא דאגו שגם הבלתי משוכנעים יגיעו.  

בכנס שמענו הרבה תשבחות, הרבה מספרים וזליכה ארוך אחד שאני בטוח שהוא לשם שינוי כנה ודיבר לענין, אבל לך תפענח שפת ג’בריש כלכלית של החשב לשעבר. היה כן חסר לי החלק של שאלות תשובות בין היו"ר לקהל או אולי של כתבי האתרים והעיתונים הארציים שמילאו עם הלפטופים את היציע.  "הם מפחדים" קראו נושאי הכרזות והתכוונו לביבי וחבריו, ואני שואל את עצמי שמא פשוט גם שלי מפחדת.

אז גב’ יחימוביץ, אחרי שזרקת בבושת פנים את האיש החברתי היחידי שאינו חברתי סינטטי, זה שאגב הביא אותך בכלל  למפלגה, יש לי כמה שאלות שאתמול לא נדרשת להשיב עליהם  ושתושבי מודיעין שעל הגדר  ושלא ידעו מהכנס המתוזמן השבוע, היו שמחים לקבל עליהם תשובות.

קחי למשל את השאלה שזרק אותו מתלבט בחלל האוויר, מדוע, הוא שאל, את תוקפת את הטייקונים בלי לתת להם שמות, אבל מתעלמת משכרם המרקיע שחקים של כמה סקטורים במשק, עיין ערך הנמלים שרק לא מזמן קיבלו תוספת ששווה לשכר מינימום, את חב’ חשמל שמעלה לנו את התעריפים כדי לממן חשמל חינם לעובדיה, את מקורות שרק היום הודיעה שתעלה את מחיר המים ב 3% דוקא כשהכינרת בדרך לגאות, ועוד ועוד...

 האיש שאל את השאלה הפשוטה הזו אבל התעלמת לחלוטין. כמה נוח כשלא רוצים להרגיז את אלפי בחורים פוטנציאלים הנמצאים ליד הברזים של המדינה. אם זו לא צביעות אז מה כן...

וגב’ יחימוביץ, איך את חוזרת ואומרת שרק את מצהירה שאת יכולה להחליף את ביבי כשדקה אחת מכל הנאום  עמוס המילים הבלתי מובנות להדיוט כמוני, לא הקדשת לנושא המדיני והביטחוני. אני מסכים איתך שהחברתי יותר בוער, אבל דחילק, תני רמז לאן מועדות פנייך בנושא. ככה את רוצה לנהל מדינה? 

זה לא רציני הגב’ יחימוביץ ואותי בוודאי רק הרחקת מהמחשבה לשים שוב את  פתק "העבודה". לא אשים כי אינך יודעת הכרת טובה מהי, אינך יודעת לשמור אמונים, אינך מוכנה לאמר מה את חושבת על ענינים שחשובים לא פחות, את הולכת על ביצים כדי לא להרגיז את החרדים, המתנחלים, ועוד סקטורים כהנה וכהנה.

ואיני מבין איך את רוצה להחליף ראש ממשלה כשכל הרזומה שלך זו כתיבה בעיתון וכמה הצעות חוק שהגשת... לו לפחות היית שרה בלי תיק אפילו. ואגב, כן, אולי זה לא קשור, אבל היה רצוי שתלכי לאיזה מומחה לשפת גוף והבעות פנים, כי משום מה שפת הגוף ובעיקר הבעות הפנים העשירות שלך שעושות אותך רוטנת ורוגזת גם כשאת רגועה, פשוט ממלאים אותי באי נוחות מעצבנת. אבל באמת לא בגלל זה לא אצביע לך, אבל ביננו, זה עוזר.

ולסיכום, אנא ממך, תהיי צנועה, תצהירי שאת מכינה את המפלגה להיות מס’ 2 ובבוא העת תעבירי השרביט למי שבמאמת מגיע לו והוא יכל. ואז אשים את הפתק

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות