חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בקרוב: רצועות ירוקות ושבילי אופניים לאורך שדרות החשמונאים

 

אחרי שדרוג שדרות החשמונאים וריבוד מחדש של הכביש, עתה, יחל השלב השלישי של פיתוח שתי "רצועות ירוקות" על המדרכות לאורך שרת החשמונאים.

 

המשך עבודות הפיתוח הנופי של שדרות החשמונאים יחלו בקרוב מהכניסה לעיר ועד כיכר התחבורה הראשית- כך הודיעה השבוע החברה הכלכלית לפיתוח העיר. מאז תחילת הקדנציה עברו הכניסה לעיר ושדרות החשמונאים, השדרה המרכזית של העיר, שדרוג משמעותי לכל הבאים בשערי העיר.

עד היום כללו העבודות בשלב הראשון את הורדת עמוד החשמל המרכזי וגבעת החול עליה ניצב. הורדת הגבעה אפשרה לפתח את אחרי שדרוג שדרות החשמונאים וריבוד מחדש של הכביש, עתה, יחל השלב השלישי של פיתוח שתי "רצועות ירוקות" על המדרכות לאורך שרת החשמונאים.

העבודות ישלימו את הסדרת הכניסה לעיר וישלבו צביון ירוק ומוטיב של טבע עירוני עם פיתוח אורבני. הרצועות הירוקות משני צידי הכביש יכללו שבילי אופניים, שבילי הליכה, צמחייה, תאורה, פינות ספורט ופינות ישיבה ומנוחה לאורך השדרה.

בעתיד השלמת בניית ’אמת המים’ במתכונתה החדשה מצד אחד ופיתוח שטחי המסחר והמשרדים מהצד השני ישתלבו עם רצועות הנוף ותוכניות הבנייה הסופיות של השדרה. עבודות הקמת הרצועות צפויות להסתיים עד חודש ספטמבר 2013.


במקביל החלו השבוע העבודות להנחת קו מים ראשי ע"י משרד השיכון וחברת עמק איילון בשדרה, בקטע שבין רחוב חיים בר-לב לכיכר העיר. כחלק מהעבודות נסגר לתנועה למשך מספר שבועות הנתיב הימני בקטע שבין רחוב חיים בר-לב לרחוב עמק זבולון.

בהתאם לקצב התקדמות העבודות, יחל השלב השני של העבודות במסגרתו תיסגר לתנועה לחלוטין צומת הרחובות שדרות-החשמונאים ועמק זבולון ולא תתאפשר כניסת רכבים לשכונת אבני חן דרך עמק זבולון למשך מספר ימים. לאחר מכן יתבצע השלב השלישי של הנחת הקו, והוא יכלול סגירת המשך הנתיב הימני בשדרות החשמונאים, בקטע  שבין עמק זבולון ועד כיכר העיר למשך שלושה שבועות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות