חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

פורסמה חוברת הרישום לגנים וכיתות א’

 

השבוע פרסמה העירייה באתר העירוני, את חוברת הרישום למוסדות החינוך במודיעין, מכבים-רעות, זאת לקראת תחילת מועד הרישום לגנים וכיתות א’. ההרשמה תימשך כשלושה שבועות החל מיום ראשון, 13.1.2013 ותסתיים ביום חמישי, 31.1.2013.

 

שנת הלימודים תשע"ג כבר כאן אולם מינהל החינוך והורים לילדים בגילאי הגנים כבר מתכוננים לקראת שנת הלימודים תשע"ד. בהמשך לנעשה בשנים האחרונות, הרישום למוסדות החינוך לתושבי העיר לכל הגילאים (ט.ט חובה, ט.חובה, חובה, כיתה א') יתבצע באתר האינטרנט של העירייה.

בעיריית מודיעין, מכבים-רעות ציינו כי מעבר לכך במהלך ימי הרישום יפעל בעירייה מרכז רישום למוסדות החינוך המיועד עבור תושבים שאינם רשומים כתושבי העיר. במקרים אלה יש להביא תעודות זהות מקוריות של שני ההורים כולל ספח בו רשומים פרטי הילדים. תושבים שעדיין אינם מתגוררים בעיר, מתבקשים להצטייד בחוזה קניה/שכירות, בטופס ביטול רישום מהרשות בה הם מתגוררים.

תושבים ותיקים העוברים כתובת במהלך הקיץ ידרשו להגיע למרכז הרישום עם חוזה קניה/שכירות. מרכז הרישום יפעל בימים ראשון עד חמישי במרכז הרישום בעירייה, בשעות הבוקר : 8:00 - 12:30 ובימים ראשון ורביעי בין השעות שתיים לשש בערב. בימים אלה העירייה מקימה כ-15 מבני גנים חדשים שייפתחו בשנת הלימודים הקרובה: בעירייה ציינו כי המגמה להעביר את הגנים הפועלים במבנים היבילים צפויים לעבור למבני קבע נמשכת.

במקביל, העירייה תמשיך בבניית גני ילדים נוספים על מנת לתת מענה עתידי לילדי העיר כאשר בעירייה אמרו השבוע כי השנה צפויים תלמידי בית הספר התורני, "אריאל" לעבור למבנה הקבע שלהם ברחוב מנחם בגין.

בעירייה ציינו כי בדומה לנעשה בשנים האחרונות, הרישום לגנים ובתי הספר נעשה על פי אזורי רישום כאשר בין הקריטריונים לקביעת המוסד החינוכי אליו ישובץ הילד ישנם הקריטריונים של המשך הרצף החינוכי (גני הילדים מזינים את בתי הספר היסודיים שמזינים את בתי הספר העל יסודיים), קריטריונים של מיקום גיאוגרפי, קריטריונים של אחים ממשיכים וכן הלאה.

העירייה הדגישו כי כמו בכל שנה ייעשו את מירב המאמצים לשבץ כל ילד בהתאם לבקשותיו עם זאת, מטבע הדברים, לא כל הילדים יקבלו את בקשתם הראשונה. בעירייה הזכירו כי בשנה שעברה 97% מבקשות לרישום למוסדות החינוך בעיר נענו בחיוב.

במקביל לרישום לגני הילדים ולכיתות א' העירייה פתחה את הרישום לחטיבות הביניים (כיתה ז') בבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים (הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין", אולפנת "אורות מודיעין ותיכון אמי"ת בנים ובנות), בין התאריכים 13-31.1.2013, גם כן באמצעות אתר האינטרנט העירוני.

משפחות חדשות המצטרפות לעיר עד לתאריך 27.8.2013 מוזמנות לבצע רישום (לכל הגילאים) במרכז הרישום בבניין העירייה ברחוב תלתן 1 שיהיה פתוח בתאריכי ההרשמה. לפני הגעה יש להצטייד במסמכים הבאים: שתי תעודות זהות מקור של שני ההורים כולל שני ספחים בהם רשומים פרטי הילדים.

חוזה רכישה/שכירות בו מצוינים: כתובת מגורים בעיר ותאריך כניסה לדירה. כתובת עדכנית מהווה תנאי להשתלבות במוסדות החינוך בעיר. טופס ביטול רישום מהרשות ממנה עוברים התושבים (כולל ילדי גיל 3). גיליון ציונים אחרון מבית הספר בו למדו הנרשמים (כיתות י' - י"ב). יש להצטייד בפנקס המחאות או כרטיס אשראי לשם אימות פרטי חשבון הבנק.

תשובות לשיבוץ התלמידים במוסדות החינוך ימסרו באמצעות אתר האינטרנט העירוני בלבד במהלך חודש יוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות