חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בספטמבר תפתח כיתה ד’ לילדי קייזר

 

אם משכונת קייזר פתחה במבצע איתור בוגרי כיתות ג’ במטרה לפתוח בספטמבר כיתה ד’ בממלכתי ט’. העירייה: "נרשמו 20 תלמידים והכיתה תפתח". תלמידי כיתות ה’-ו’ מופנים לבתי ספר אחרים

 

השבוע הגיעה לאתר פניה מתושבת שכונת קייזר שביקשה עזרה במציאת ילדים לפתיחת כיתה ד’ בבית ספר ממלכתי ט’ שקולט את ילדי השכונה. בבירור שערכה האם במינהל החינוך התברר לה שרשומים רק 13 תלמידים ויש לדאוג שירשמו עוד 7 אחרת לא תפתח הכיתה בשנת הלימודים הקרובה.

פרסום ’דרושים’ ילדים לכיתה ד’ בממלכתי ט’ נועד למעשה ליידע הורים מהשכונה כי עומדת להיפתח כיתה במידה ונמסר להם בעירייה שלא תפתח כיתה והפנו אותם לבתי ספר אחרים.

האם מערכת החינוך אכן החלה להפעיל הורים לאיתור ילדים כדי למלא כיתות או שבממלכתי ט’ פשוט חסרות כיתות. על שאלות אלו ואחרות הרגיעו מדוברות העירייה ואמרו כי יש מספיק ילדים והכיתה תפתח.

תגובת דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "לביה"ס ממלכתי ט’ נרשמו לשנת הלימודים הבאה כ-20 תלמידים לכיתה ד’ ואשר על כן תיפתח בשנה הבאה כיתה ד’ בביה"ס. הטענה כאילו התבקשו ההורים לאתר ילדים נוספים כדי לפתוח את הכיתה איננה נכונה".

עוד הוסיפו מהדוברות: "לא נפתחו כיתות ה’ ו-ו’ בשל מספר מועט של תלמידים ותלמידים אלו יופנו לבתיה"ס "רמון" ו"אסיף". בבי"ס ממלכתי ט’ יש מספיק כיתות לימוד על מנת לפתוח כיתה נוספת אולם הסיבה היא כאמור מספר קטן של תלמידים בשכבות אלו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות