חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד אפשר להתכונן לחודשי הקיץ?

 

הקיץ כבר פה ולכן רבים האנשים אשר רוצים לדעת כיצד אפשר למגן את הבית כמו גם את הגוף ואת החפצים מקרני השמש היוקדות. זה נכון, חודשי הקיץ מביאים עמם שלל יתרונות ביניהם ויטמין D שנוצר בגוף מקרניה של השמש, יכולת לצאת אל הים, בילויים ועוד, אבל בין כל אלה ישנן גם חסרונות של חום גדול וסכנה מקרני השמש כמו גם מזיקים שונים אשר מגיעים לבית והחצר עם התחלתה של העונה החמה. אבל כיצד מתכוננים ומתגוננים מהחום? כמה טיפים לוהטים בהמשך.

 

אם אתם רוצים להתמגן מהנזקים אשר מביאה עמה עונת הקיץ החמה, חשוב שתשימו לב לכמה פעולות אותן תוכלו לבצע:

הדברת מזיקים – בצעו הדברת מזיקים בבית ובחצר. בחודשי הקיץ אנו סובלים ממגוון מזיקים וזוחלים שמגיעים לאזור שלנו כמו מקקים, זבובים, עש, חרקים מעופפים, פשפש המיטה, טרמיטים ועוד.. בשל כך חשוב לבצע הדברה מקצועית שבזכותה תוכלו גם להפטר מהמזיקים וגם להרחיק אותם מהמקום.

מקורות צל – בקיץ חשוב להקנות לבית ולחצר כמה שיותר מקורות צל בין א מדובר בהתקנת צילה, פרגולה, סכך או כל דרך שבה תוכלו להצל על הבית. הצלה על הבית והחצר תסייע לכם להוריד את הטמפרטורות בבית בצורה משמעותית וגם תקנה לכם מקום נפלא ומוצל לשבת בו בחוץ בשעות אחר הצהריים והערב הנעימות.

זיפות ואיטום הגג - חשוב לקראת הקיץ לדאוג לזיפות ואיטום הגג. כאשר אתם אוטמים את הגג אתם יכולים  להוריד את הטמפרטורה בבית וגם להימנע מקלקולים שיכולים לקרות בבית בשל החום הגדול.

מים קרים – קררו במשך כל הקיץ בקבוקי מים קרים ודאגו כי תמיד יהיה עמכם בקבוק גדול או קטן של מים. עוד חשוב לפני כל נסיעה ארוכה ואפילו קצרה לדאוג לבקבוק מים קרים ואפילו קפואים שיהיה ברכב לכל מקרה של עיכוב, חום גדול או אפילו עצירות בלתי צפויות בצד הדרך.

מקדמי הגנה – אל תזניחו את עור הגוף ודאגו להגן על עורכם במשך כל ימות הקיץ עם מקדמי הגנה. השתמש במקדמים המתאימים לעורכם, חבשו משקפי שמש וכובע רחב שוליים כאשר אתם יוצאים לטיול או לים.

לסיכום, פשפש המיטה, זוחלים שמגיעים לבית, גג לא אטום, ועור חשוף - כולם יכולים להזיק לכם מאד, ולכן חשוב לטפל בכל מה שצריך כבר לפני החום הגדול כדי שתוכלו ליהנות מקיץ נפלא!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות