חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הונצח שמו של טייס חיל האויר רס”ן דניאל גומז ז”ל במעלה בשרה אימנו

 

ביום שישי 2.3.2018 נערך טקס הנצחת שמו של רס”ן דניאל גומז ז”ל במעלה ברחוב שרה אימנו. זאת על פי החלטת וועדת מועצת העיר בעקבות החלטת וועדת ההנצחה העירונית בראשות שלמה פסי. 

 

 ביום שישי 2.3.2018 נערך טקס הנצחת שמו של רס"ן דניאל גומז ז"ל במעלה ברחוב שרה אימנו. זאת על פי החלטת וועדת מועצת העיר בעקבות החלטת וועדת ההנצחה העירונית בראשות שלמה פסי.  ועדת ההנצחה בחנה את הבקשה ומצאה כי היא עומדת בתבחינים העירוניים  . רס"ן דניאל ז"ל ואשתו שרית, רכשו דירה במודיעין בטרם נפילתו בקרב ולפני שהספיקו לגור בה. דניאל גומז נפל ב-12.8.2006 בקרב  בדרום לבנון כטייס חיל האוויר , במלחמת לבנון השנייה. דניאל היה טייס המשנה, בצוות מסוק ה"יסעור" שהספיק להנחית שלושים וחמישה לוחמי צנחנים ורופאים בכפר יאטר שבלבנון. מיד עם המראתם חזרה לכיוון ישראל נורה לעברם טיל שפגע במסוק, המסוק התרסק וכל חמשת אנשי הצוות נספו. עם דניאל נפלו טייס המסוק רס"ן (במיל’) ניסן שלו, והמכונאים המוטסים רס"ן סמי בן-נעים, רב-סמל בכיר רון משיח ורב-סמל (במיל’) קרן טנדלר. דניאל היה בן 25 בנופלו והותיר אחריו אישה, שרית תושבת העיר, הורים, מרים ופטריק, שלוש אחיות איילת, אורלי וליאורה, אח יאיר ובן שנולד כ-3 חודשים לאחר מותו ונקרא על שמו, אביה דניאל.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר, חיים ביבס, שלמה פסי יו"ר ועדת ההנצחה, בני משפחתו של גומז ז"ל, שכנים וחברים. שרית גומז, אלמנתו של דניאל, שביתה נמצא מטרים ספורים מהמעלה סיפרה על הגעגועים לדניאל ועל המורשת שהותיר אחריו.

שלמה פסי, מ"מ ראש העיר ויו"ר וועדת  ההנצחה: ראש העיר , חברי מועצת העיר ותושביה מוקירים מעריכים וזוכרים את אלו שמסרו את נפשם בעבור העם ובשליחות מערכת הביטחון,  שנפלו במערכה . רס"ן דניאל גומז לצד הלוחמים הנוספים , הם מותם ציוו לנו את החיים . עם ישראל ותושבי מודיעין מכבים רעות מרכינים ראש , נזכור לעד את מורשתם , הנצחה זו בעיר מודיעין מכבים הינה חלק מהחוב המוסרי והערכי שאנו הציבור חבים לרס"ן דניאל גומז ז"ל . הנצחה זו במעלה היפה הזה תהווה מורשת וזיכרון  לטובת עם ישראל והדורות הבאים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות