חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 התקלות הנפוצות במכשיר האייפון שלכם

 

אייפון הוא בין מכשירי הסלולר הנמכרים בעולם ואין פלא שהתקלות הנפוצות מטרידות מאות אלפי ישראלים בכל רגע נתון. אז איך מתקנים אותן ומתי אין ברירה אלא לקחת את המכשיר למעבדה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

 

חברת אפל, יצרנית מכשיר הטלפון אייפון ועוד שורה ארוכה של פתרונות חומרה ותוכנה, חולשת נכון לספטמבר 2017 על 11% משוק הסלולר העולמי. ברבעון האחרון של אותה שנה אף הציגה אפל הכנסות של 88.3 מיליארד דולר, הרבה תודות למכירה של מעל 77 מיליון אייפונים.

עם זאת, גם מכשיר כל כך פופולארי עלול לסבול מבעיות והנה 5 תקלות נפוצות שמזוהות איתו:

  1. סוללה מתרוקנת מהר

אחד הדברים הראשונים שלומדים בכל קורס טכנאי סלולר הוא שצריך להמתין שהסוללה של האייפון תיגמר לפני שמטעינים אותה. היות ורובנו לא עושים את זה, הסוללה נשחקת והתוצאה היא ריקון מהיר ברגעים הכי פחות מתאימים. למזלנו, הפתרון יחסית פשוט כי אפשר להחליף סוללה בעלות של 200-500 ש"ח למכשירי אייפון ישנים. אם קניתם אייפון חדש אבל חיי הסוללה קצרים מהרגיל, סביר להניח שהוא עדיין לא סיים לכייל את הסוללה ומומלץ להפעיל את מצב החיסכון עד שזה יסתדר.

  1. בעיות בקישורית

משתמשי אייפון שמאבדים את הרשת האלחוטית בבית או בעבודה צריכים קודם כל לבדוק האם הראוטר תקין. במידה והתשובה חיובית, יש להיכנס להגדרות האינטרנט האלחוטי, ללחוץ על שכח רשת" ולאחר מכן לנסות להתחבר שוב. במידה וגם זה לא עובד, צריך לאפס את הגדרות הרשת יחד עם הסיסמאות שכבר שמורות על המכשיר.

  1. המכשיר קופא

עוד תקלה נפוצה שקיימת במכשירי אייפון ישנים וחדשים כאחד גורמת למערכת ההפעלה לקפוא ולהיתקע. הסיבה לכך קשורה לעדכוני תוכנה, לכן הפתרון הוא להחזיק את מקש הכיבוי ומקש הווליום התחתון על מנת לבצע איתחול.

באופן עקרוני, רצוי להתקין את כל עדכוני התוכנה הזמינים כאשר חברת אפל מודיעה שהיא משחררת אותם, וכמובן לגבות את התכנים לפני שמאתחלים את המכשיר חזרה להגדרות היצרן.

  1. המצלמה לא עובדת

בעיות במצלמה הקדמית או האחורית של האייפון עלולות להתעורר מסיבות שונות. חברת אפל ממליצה לנסות לפתור את התקלה על ידי בדיקת ההגדרות, כיבוי והדלקה של המכשיר או אתחול. אם הצעות אלו לא עוזרות, לא תהיה לכם ברירה אלא לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה.

  1. רעש מגב המכשיר

מכשירי אייפון 7 עם מעבד 10A של אפל סובלים לעיתים מרעש מוזר שמגיע מגב המכשיר. על מנת למנוע את הבעיה תצטרכו למחוק אפליקציות מיותרות ולהוריד עומס מהמעבד, או במידה וזה אפשרי לממש את האחריות על המכשיר ולקחת במקומו אחד חדש. בכל מקרה, זו תקלה מורכבת שאי אפשר לתקן אלא באמצעות החלפת המכשיר כולו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות