חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היתרון הגדול ביותר של טרייד שכדאי להכיר

 

אם עדיין לא זכיתם להתמודד עם הרעיון של מכירת רכב, הגיע הזמן שתדעו לקראת מה אתם הולכים. סביר להניח שתתחילו עם פרסום מודעה באתרי מכירות כאלה ואחרים, כנראה תקדמו את המודעה גם דרך הרשתות החברתיות ותנסו להפיץ את הבשורה בעזרת חברים טובים ובני משפחה.

 

אם עדיין לא זכיתם להתמודד עם הרעיון של מכירת רכב, הגיע הזמן שתדעו לקראת מה אתם הולכים. סביר להניח שתתחילו עם פרסום מודעה באתרי מכירות כאלה ואחרים, כנראה תקדמו את המודעה גם דרך הרשתות החברתיות ותנסו להפיץ את הבשורה בעזרת חברים טובים ובני משפחה. בשלב הבא יתחילו הטלפונים – לא מעט מהם יש לציין – ובסוף, אחרי שתיפגשו עם כמה מוכרים שינהלו משא ומתן קשוח תצליחו להיפרד מהרכב הישן. אם לא התעייפתם עד כאן, הנה הדרך שלכם לקצר תהליכים.

 למכור ולקנות בפעולה אחת

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר את צמד המילים הזה, טרייד אין, ואם עד היום לא טרחתם לברר מה זה אומר – בהחלט הגיע הזמן. בפשטות, טרייד אין היא דרך טובה לחסוך את התהליך המורכב הנלווה למכירת הרכב באופן פרטי, וגם לחסוך את הזמן היקר שלרובנו פשוט אין. המשמעות היא שאתם יכולים לבחור לעצמכם מכונית חדשה (או מכונית יד שנייה), למסור את הישנה ולשלם את ההפרש בין מחירה של המכונית הנמכרת לבין זו שאתם רוכשים. במילים אחרות, אתם נפרדים מהמכונית הישנה שלכם בלי מודעות, פוסטים בפייסבוק, עשרות טלפונים, שיחות משא ומתן, מכוני בדיקה וכמה קונים שמנסים לחפש סיבות ממש טובות לקבל את הרכב כמעט בחינם.

 רכישה חכמה של רכב יד שנייה

היתרון השני של עסקת הטרייד אין קשור דווקא למכונית שאיתה תצאו, ולא לזו שאיתה נכנסתם. כשאתם רוכשים רכב מיד פרטית אין לכם ערובה למצבו ואתם בהחלט עשויים למצוא את עצמכם מגיעים אל המוסך הרבה יותר ממה שאולי דמיינתם. מנגד, רכישת מכונית יד שנייה בעסקת טרייד אין מהסוג הזה, יש לכם אחריות מלאה. לא רק שהמכונית עצמה עברה בדיקה יסודית וכל טיפול נדרש, אלא שיש לכם גם שירות טוב יותר לאחר הקנייה. נסו לבדוק איזה מוכר פרטי יציע לכם שירות כזה ותגלו שאין הרבה כאלה. למעשה, אין אף לא אחד כזה.

 גם פתרונות מימון

עוד בשורה טובה, והיא חשובה בעיקר למי שמתלבט האם עדיף לרכוש מכונית חדשה לחלוטין רק כדי שיוכל לקבל פתרון מימון יצירתי – היא שיש שפע של פתרונות מימון גם בעסקאות טרייד אין. זו נקודה חשובה במיוחד אם אתם רוצים לחסוך הוצאות, וכמה שיותר. מצד אחד עסקת הטרייד אין חוסכת לכם זמן ומאפשרת לכם לשלם רק את ההפרש בין מחיר הרכב שלכם למחיר הקנייה של המכונית הבאה, ומצד שני פתרון המימון יעזור לכם לממן את הסכום הזה בדיוק. פתרון פשוט ומהיר מזה די קשה למצוא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות