חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

חדש בעוצמה: אימון מנטלי לשחקנים

 

במועדון כדורסל עוצמה מודיעין יודעים שכדי להגיע למצוינות צריך לבנות שחקנים עם חוסן מנטאלי, ורתמו את המאמן אורי צין למשימה

 

הנהלת מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הכריזה על כניסת האימון המנטאלי לסיליבוס של שחקני המועדון בעונת 2017-18. לצד עבודה מקצועית על שיפור היכולת הטכנית ואימוני אתלטיקה לשחקנים ושחקניות ב-24 קבוצות הליגה של מודיעין, דיווח שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון, על הרחבת תחום האימונים גם לאימון מנטאלי. "מהשנה אנחנו משקיעים מאמצים גדולים עוד יותר בבניית הפן המנטאלי של השחקנים" מגלה רודריגז, "מתוך הבנה שזהו היבט חשוב מאד בבנייתם של שחקנים מצוינים."

 המאמן אורי צין הוא שנבחר לרכז ולהוביל את הנושא בקרב השחקנים והמאמנים, במטרה לממש את הפוטנציאל האישי של כל אחד ואחת מהם. צין, בן 32, נשוי ואב לילד בן שנה, הוא מהנדס תעשייה וניהול ובוגר קורס מאמנים בווינגייט, שעובד בחברת היי-טק כמנהל פרויקטים, במקביל להיותו מאמן כדורסל. את דרכו בענף הכדורסל הוא החל כשחקן שצמח בעיר, מקט-סל עד נוער, תחת המאמנים של עוצמה מודיעין, ואף אימן במועדון לאחר השירות הצבאי שלו. כעת הוא חזר אליו כבוגר, ולצד היותו מאמן של שחקנים בכיתה ה’, במסגרת קבוצת קטסל ב’, הוא גם מוביל את הפרויקט החשוב הזה.

לביא חלפי, רכז חברתי ומנהל תפעול במועדון, אומר שבין הנושאים בהם יגעו השחקנים שיעברו את הסדנאות האלה ישנו טווח רחב מאד של נושאים, ביניהם ניתן למנות: אחריות אישית וניהול זמן, בניית תכנית עבודה והגדרת מטרות, חשיבה חיובית, התמדה ונחישות, מסוגלות ואמונה ביכולת, תקשורת (מול חבר לקבוצה, שופט, מאמן או הורים), התמודדות עם לחץ ופחדים, מנהיגות וקבוצתיות, כל אלה בונים את החוסן המנטאלי של שחקן. 

תכנית מיוחדת הופעלה במחנה חנוכה 2017, בו השתתפו שחקנים ושחקניות מכיתה ד’ עד ח’, נפתח כל יום אימונים במפגש עם צין. במסגרת זו עסקו צין והשחקנים במגוון נושאים, כגון מקצוענות, אחריות אישית, הצבת מטרות וביצוען, ניהול זמן, חשיבה חיובית ועוד.

תכנית זו תופעל מעתה בכל מחנות הכדורסל של עוצמה מודיעין במהלך השנה - חנוכה, פסח ומחנות הקיץ, ובכלל זה גם במחנה בגראן קנריה 2018, אליו כל שחקן יצא עם תכנית העצמה אישית, ניתנת למדידה ובפיקוח ומעקב צמוד לפני, במהלך ואחרי המחנה. את הכלים שהשחקנים/יות מקבלים במסגרת האימון המנטאלי הם יוכלו ליישם

מנהל מועדון עוצמה, רודריגז, סיכם: "הנהלת המועדון וסגל המאמנים שואפים להגיע לטופ של הכדורסל בישראל. לשם כך אנחנו מעסיקים את טובי המאמנים, ובונים את התכנית המיטבית, הן בהיבטים המקצועיים בתחום הכדורסל והן בהיבטים הרגשיים והמנטאליים, כדי לבנות שחקנים טובים ואיתנים יותר, שימשיכו להצטיין ולייצג את מודיעין והמועדון בליגות הגבוהות ביותר בארץ. אנחנו גאים להיות בין המועדונים הראשונים בארץ, שמטפחים את ההיבט המנטאלי של השחקנים שלנו, ונמשיך להוביל בחדשנות ובחשיבה מקורית, גם על המגרש וגם לפני ואחרי שהשחקנים עולים על הפרקט. תודה רבה לאורי שמעלה את רף המקצועיות במועדון, ושם אותנו בליגה של הגדולים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות