חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע עכשיו זה הזמן הנכון לעסקאות נדלן ברחובות?

 

מחפשים היכן כדאי להשקיע בנדל”ן? אם יש לכם מעט הון עצמי ואתם מחפשים להשקיע אותו באפיק נדל”ני, הנה כל הסיבות למה לבחור דווקא בעיר המדע רחובות.

 

אם עוד לא שמעתם על פרויקט הבנייה החדש ברחובות, אתם כנראה יחידי סגולה, מדובר בשמועה הכי חמה בבועת הנדל"ן – דירות חדשות מקבלן ב- 490,000 ₪. הפרויקט משווק בעיקר לסטודנטים ולא בכדי ייקרא "עיר הצעירים". הוא עתיד להיבנות בסמוך לתחנת הרכבת וליד מכון ווייצמן ורבים אשר תוהים האם זאת עסקת נדל"ן משתלמת שכדאי לקחת בה חלק, ורצוי במהרה.

השקעה משתלמת

אם זה נשמע לכם טוב מכדי להיות אמיתי, תתפלאו. ישנן סיבות רבות וטובות להשקיע בנדל"ן ברחובות. אחת מהן היא אותם פרויקטים חדשים אשר צצים בכל רחבי העיר. רחובות של 2017-2018 נמצאת בתנופת בנייה רצינית ומחירי הדירות זינקו בשנתיים האחרונות ב – 12% ועמם עלתה גם התשואה עבור דירות להשקעה. עם זאת עדיין מחירי הדירות הנם נמוכים יחסית לערי מרכז אחרות כמו למשל תל אביב וניתן למצוא דירות למכירה במחירים משתלמים, כמו הפרויקט שצוין לעיל.

מדוע להשקיע בעסקת נדל"ן ברחובות?

השאלה היכן כדאי להשקיע הנה מהותית ואנשים רבים מתלבטים בכל הנוגע למיקום. אם אינכם בטוחים האם להשקיע ברחובות, הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון:

  • נגישות – רחובות נמצאת במיקום אטרקטיבי לכל הדעות. מרחקה כ – 20 דקות בלבד מתל אביב, היא מוקפת באזורים ירוקים, שטחים פתוחים ופרדסים וקרובה לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 6, כביש 431 ועוד. יתרה מכך ברחובות פועלת תחנת רכבת המאפשרת גישה נוחה לכל הארץ.
  • פיתוח אזורי – רחובות נמצאת במגמת פיתוח ועתידים להיפתח בה מרכזי קניות חדשים, שטחי מסחר ומרכזי ספורט ובילויים חדשים זאת לצדם של לפרויקטים חדשים של בניה ופיתוח עירוני.
  • ביקוש – רחובות היא אחת הערים ובהן מספר גבוה של מוסדות אקדמאיים ולכן סטודנטים רבים נוהרים אליה. הפרויקט החדש אשר משווק מיקרו דירות לרכישה או השכרה נותן מענה לקהל יעד צעיר שידו אינו משגת לרכישת דירה גדולה, מה גם שיוצר שוק חדש למשקיעים.

כביש 431 הקפיץ את ערך הדירות והזרוע נטויה

רחובות היא עיר גדולה וחזקה אולם עדיין יש בה שכונות חלשות יותר מאחרות. עבור משקיעים שכונות מסוג אלו הן הדובדבן שבקצפת כי המחירים של הדירות בהן תמיד נמוכים אך הפוטנציאל גדול. כיום עיריית רחובות מבצעת שיפור עירוני באזורים רבים ובשכונות רבות חל מפנה משמעותי, בהן שווי הנדל"ן רק עלה וסביר כי ימשיך לעלות עם השנים. כמו כן כאשר קמים פרויקטים חדשים הם גם מעלים לרוב את ערך הנדל"ן במידה משמעותית וברחובות ישנם פרויקטים של בניה רבים. כמו כן גם כבישים חדשים שנסללים יכולים להעלות את ערך הדירות במידה משמעותית כפי שעשה כביש 431 לנדל"ן ברחובות.

ישנן סיבות רבות להשקיע ברחובות ויש גם היצע, מכיוון שפרויקטים חדשים רבים יוצאים לדרך. עם זאת על מנת לבצע השקעה חכמה ונבונה רצוי להיוועץ במומחים לתחום, לעשות שיעורי בית ולבחון את כל הסוגיות אשר הופכות השקעה למשתלמת וכדאית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות