חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

40 בישופים בתיכון מו”ר

 

מחזה לא רגיל נראה בבית הספר העל יסודי מו”ר, בו התארחו בשבוע שעבר כ- 40 בישופים מרחבי אירופה  ממדינות כדוגמת אירלנד, צרפת, איטליה וגם מדרום אפריקה. הבישופים התקבלו בבית הספר על ידי תלמידי שכבה י”א, הלומדים במגמת הדיפלומטיה.

 

 מחזה לא רגיל נראה בבית הספר העל יסודי מו"ר, בו התארחו בשבוע שעבר כ- 40 בישופים מרחבי אירופה  ממדינות כדוגמת אירלנד, צרפת, איטליה וגם מדרום אפריקה. הבישופים התקבלו בבית הספר על ידי תלמידי שכבה י"א, הלומדים במגמת הדיפלומטיה. זו הפעם הראשונה בה מתארחים הבישופים בבית ספר בישראל, לאחר שהאפיפיור ביקש מהם לערוך ביקור היכרות עם הנוער הישראלי עם הגעתם לישראל, כמדי שנה, לצורך לימודי דת בארץ. במסגרת ההיכרות עם בני הנוער בישראל, נבחר בית הספר מו"ר לייצג את הנוער הישראלי- יהודי. כמו כן, נפגשו הבישופים גם עם בני נוער פלסטיניים וסטודנטים מאוניברסיטת ירושלים.

במסגרת הביקור, נערכו עם הבישופים והתלמידים מעגלי שיח מעוררי עניין וסקרנות על מנהיגות, שותפות, אחריות, ערכים אוניברסליים וגיוס לצה"ל מנקודת מבטם של בני הנוער. הביקור העניק תובנות רבות וידע לבישופים, ששמעו את בני הנוער ללא אג’נדה פוליטית זו או אחרת והתרשמו עמוקות מהערכיות והמעורבות הרבה שיש לנוער בישראל. ביקור הבישופים בבית הספר התקיים בשיתוף עם מרכז רוסינג לחינוך ולדיאלוג וכבר מסתמן כי יהיה לו המשך לאחר שהם ביקשו להמשיך את הפעילות הפורה גם בשנים הבאות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות