חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לתכנן חתונת אביב - קיץ עוד בחורף ולצאת ברווח אדיר!

 

הרגע הזה שאתם מחליטים להתחתן ולבלות את שארית חייכם ביחד, הוא רגע מאושר שכנראה תזכרו לכל חייכם! לא הרבה אחריו, מתחילים התכנונים ליום הגדול שבו אתם חושבים איך אתם רוצים לקיים את היום המאושר בחייכם. 

 

 הרגע הזה שאתם מחליטים להתחתן ולבלות את שארית חייכם ביחד, הוא רגע מאושר שכנראה תזכרו לכל חייכם! לא הרבה אחריו, מתחילים התכנונים ליום הגדול שבו אתם חושבים איך אתם רוצים לקיים את היום המאושר בחייכם. ואז תוך כדי בירורים, עניינים והתייעצויות עם חברים נופל לכם האסימון שגם אם הבטחתם לעצמכם שהחתונה שלכם לא תעלה הון תועפות - בסופו של עניין, עם המציאות של היום ומה שאירוע כזה דורש (דיג׳יי מגניב, צלם, מגנטים - כי למה לא?, תלבושות ואיפור, אולם, אוכל ועוד פינוקים) סביר להניח שההוצאות שלכם לא יהיו מתחת ל-100,000 שקלים חדשים.

 אז לפני הטיפ העיקרי והחשוב שיש לנו לתת לכם בנוגע לתכנון החתונה בחורף, מגיע עוד טיפ שמאוד חשוב שתזכרו, תפנימו ותקבלו והוא הולך ככה:

לפני כל קניה / רכישה בחיים שלכם אתם צריכים להסתכל לכסף שלכם בעיניים ולקבוע כמה כסף אתם יכולים להוציא עליה. ובקיצור ולעניין - מה התקציב שלכם? אם אתם לא רוצים להישאר בלי יותר מידי אחרי החתונה, מאוד חשוב לעשות את החישובים האלה ולהגיע ערוכים מראש. לצערנו ואולי לשמחת חלקנו, החתונות היום הפכו מעבר לאירוע חשוב ומרגש גם לעסק ואנחנו בתור אורחים בחתונות של חברים שלנו יכולים לדעת כמה בערך זוג או יחיד ישימו לכם במעטפה. ונחשו מה - אנחנו בענייני כסף נוהגים להאמין שאם אין לנו ציפיות גבוהות אנחנו גם לא נתאכזב! חשבו לפי המינימום כמה כל אורח / זוג ישים לכם ואנחנו יכולים להבטיח לכם שתופתעו לטובה וגם תקבלו תמונה מציאותית יותר לגבי הסכומים שתקבלו.

 ועכשיו.. גם אם אתם מוכנים לזה או שלא! אנחנו הולכים לחשוף אתכם לסוד גדול שיכול לחסוך לכם כמה אלפי שקלים נוספים.

טוב, אז קודם כל רק שתדעו, שכל מי שהולך לקנות לעצמו חליפה ליום החתונה שלו ורק יגיד או ילחש את המילה ״חתן״ יקבל מחיר והצעות יקרות על חליפה שאולי לא שווה את זה באמת! בוא נגיד, שאם אותו עלם חמודות יכנס ויגיד שהוא קונה חליפה לעבודה או לכנס בצ׳ילה, הוא לא יקבל את אותו המחיר. ובדיוק על אותו עיקרון, עובד על חתונות חורף.

החורף הוא תקופה פחות טובה עבור האנשים שעובדים בעסקי החתונות ולכן יש הרבה יותר סיכוי לקבל מחירים נמוכים יותר על חתונות חורף ואפילו על סגירות לאירועי קיץ או אביב בחורף.

על מי אנחנו מדברים? צלמים, דיג׳ייאים למיניהם, שמלות כלה, מאפרות וכל מי שתציעו לו כסף או יותר מפתה תשלום מראש, בחורף הכבד שבו אין הרבה מתחתנים.

 נסיים בעוד טיפ אחרון חביב ונחמד שרק יעזור!

שאין חכם יותר כבעל ניסיון מאשר סלון הכלות שלנו, הקיים כבר 17 שנה כדי להגיד לכן חברות שלנו: נא לסגור את שמלת הכלה, האיפור והשיער עוד בחורף!

ולמי שלא הבינה מדוע ולמה: המחירים הרבה יותר אטרקטיביים בעונה הזאת, אין צורך לשלם הון תועפות על שמלת כלה, או לקנות שמלת כלה שהתפשרת עליה כשיש לך אפשרויות הרבה יותר לוהטות ושוות! וכדי לא לדבר בשם אחרים, נדבר בשם עצמנו ונגיד שאנחנו מקיימים בסלון שלנו מכירת חורף מהממת שכוללת מכירה והשכרה של הרבה מהשמלות שלנו בטווח מחירים הגיוני של 900 – 3900 שקלים, פלוס אפשרות לשמלה שניה בחצי מחיר! (כן, כן, גם אם את רוצה לבוא עם חברה ולקבל עבורה שמלה בחצי מחיר - זה אפשרי). והדובדבן שבקצפת הוא שכל כלה שלנו מקבלת אפשרות לאיפור ושיער במחיר של 1000 שקלים בלבד.

 בקיצור, דעו לכם ולכן, שלמרות שחלקנו הגדול פחות מתחברים לקונספט החורפי שבו מחשיך בחמש,

קר ואנחנו משלמים הרבה על החשמל, יש בו גם דברים חיוביים. בייחוד אם אנחנו מתחתנים.

אז גם אם אתם מתחתנים באביב / קיץ, זכרו שלחורף יש הרבה מה להציע לכם.

 נשיקות,

סלון הכלות של נעמה ניומן בירושלים - לייב יפה 63, ארנונה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות