חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה עדיף לבחור - אדריכלית עצמאית או משרד אדריכלות גדול?

 

אם אתם עומדים לבנות בית חדש או לבצע שיפוץ רציני בבית קיים, עליכם לבחור אדריכלית מקצועית ומומחית אשר תוכל לבצע את העבודה הדרושה לכם על הצד הטוב ביותר. 

 

אם אתם עומדים לבנות בית חדש או לבצע שיפוץ רציני בבית קיים, עליכם לבחור אדריכלית מקצועית ומומחית אשר תוכל לבצע את העבודה הדרושה לכם על הצד הטוב ביותר. היום ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים בתחום, ולכן אחת ההתלבטויות של רבים הינה האם לבחור אדריכלית עצמאית או לפנות אל משרד אדריכלות גדול ומפורסם.

ובכן, השיקולים הם שונים לכאן ולכאן, ובכדי לקבל החלטה נבונה וחכמה עליכם להבין את השיקולים השונים וכך תוכלו לדעת מהי ההחלטה הנבונה ביותר עבורכם באופן אישי, ואלו שיקולים מטים את הכף על פי הצרכים האישיים שלכם.

 מהו התקציב שלכם?

אחת ההשפעות המהותיות ביותר שתראו בין בחירה של אדריכלית עצמאית לבין בחירה במשרד אדריכלות גדול ומוביל הינה ההשפעה על העלויות. משרד אדריכלות גדול ומפורסם ובעל מוניטין יציב בשוק בדרך כלל ידרוש מחירים גבוהים משמעותית משל אדריכלית בודדת.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי הפער בעלויות מגיע כתוצאה מפער בסוג השירות שתקבלו. במשרד אדריכלות כמה בעלי מקצוע יעבדו במקביל על התכנון שלכם, והשירות שתקבלו יהיה מקיף ומדוקדק יותר, ואילו עם אדריכלית עצמאית ייתכן כי אפילו תצטרכו לשלם לבעלי מקצוע נוספים בכדי להשלים את התכנון והליווי של הפרויקט באופן נכון. לכן חשוב לקחת בחשבון גם את התמורה שאתם מקבלים למחיר בכדי להחליט במי לבחור.

 מהו סוג הפרויקט המדובר?

עוד נתון שחשוב לבדוק הוא סוג הפרויקט המדובר. בבניה של בית פרטי קטן תוכלו לבחור גם באדריכלית עצמאית מקצועית שתוכל לבצע עבודה טובה מאוד, אך אם מדובר בבניה של בניין גדול כמו בית מלון, מפעל תעשייתי, וילות יוקרה גדולות וכדומה, עדיף לבחור משרד אדריכלות גדול בו תמצאו את כל אנשי המקצוע להם אתם זקוקים בכדי לתכנן את הפרוייקט בצורה נכונה ולקבל את הליווי הנכון עבורכם.

 לוחות הזמנים לביצוע

חשוב לקחת בחשבון גם את הזמן. אם אתם בוחרים אדריכלית עצמאית אשר עובדת על כמה פרוייקטים במקביל, והכל לבד, ייתכנו עיכובים בפרוייקט שלכם, במיוחד בשלב התכנון. לכן אם הזמן שלכם מוגבל עדיף לבחור משרד אדריכלות בו תמיד יהיו עובדים פנויים וזמינים עבור הפרוייקט שלכם, או לוודא כי אתם בוחרים אדריכלית עצמאית אשר מתחייבת לעמוד בלוח הזמנים שלכם ולפנות את הזמן שלה בכדי להקדיש לפרוייקט שלכם את תשומת הלב הנכונה והמתאימה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות