חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

פתיחה טובה לקבוצת הנשים של עירוני מודיעין

 

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין פתחה את עונת הכדורגל השלישית שלה עם 4 ניצחונות ב-4 משחקים ומאזן שערים מושלם של 10 שערי זכות מול 0 שערי חובה.

 

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין פתחה את עונת הכדורגל השלישית שלה עם 4 ניצחונות ב-4 משחקים ומאזן שערים מושלם של 10 שערי זכות מול 0 שערי חובה. לאחר שזכו בעונה שעברה באליפות, הגיעו נשות מודיעין כשהן נחושות לשמור על התואר, גם העונה. ביום ראשון האחרון הן סיפקו הצגה מרשימה במגרש הביתי עם שני ניצחונות 2:0 על חדרה וחיפה.

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין, מונה 22 שחקניות ובהן גם אימהות וסטודנטיות בגילאי 22 – 45 אותן מאמן מנהל בית הספר לכדורגל, אריאל וינדר. הקבוצה מתחרה בליגה הארצית יחד עם עוד שמונה קבוצות מהצפון והמרכז.

את העונה פתחו הבנות בשני משחקים משכנעים שהתקיימו במגרשי הכדורגל באור עקיבא והשאירו הרבה אבק למתחרות "אסא תל אביב" ו"מיטב תל אביב". השחקניות המודיעיניות שהגיעו מוכנות, לא השאירו הרבה סיכוי לתל אביביות, וסיימו את שני המשחקים בתוצאה 3:0. זאת בזכות עבודת צוות טובה וכיבושים של שוהם חיים, ורדין קדר ואושרת אופנר.

המחזור השלישי והרביעי נערך ביום ראשון האחרון, כאן בעיר, במגרש הכדורגל העירוני. על הדשא הסינטטי נפגשה קבוצת הנשים של עירוני מודיעין עם הבנות של "אס"א טכניון" ו"מכבי כשרונות חדרה". קפטנית הקבוצה ומלכת השערים ורדין קדר הצליחה לכבוש שלושה שערים בשני המשחקים. שער נוסף של אושרת אופנר, מול 0 שערים מצד הקבוצות הצפוניות, הביא לבנות ממודיעין ניצחון 2:0 מול כל אחת מהקבוצות. מה שסידר לקבוצה המודיעינית מקום טוב בראש הטבלה, במרחק ניכר מיתר הקבוצות, עם 12 נקודות.

מאמן הקבוצה, אריאל וינדר:" אני מרוצה מאוד מהתוצאות של הקבוצה, אבל בעיקר מהדרך. הבנות מצליחות להביא את העבודה הקשה באימונים אל המשחקים ובהחלט מראות גרף שיפור ברמה המקצועית ביכולת האישית והקבוצתית. המטרה שלנו השנה זה לשמור על התואר והיא ברורה לכולן. כל אחת מביאה את עצמה לטובת הקבוצה. הרצון והאמונה בדרך יובילו אותנו להצלחה."

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים ועירוני מודיעין, שלמה פסי: "קבוצת הנשים של עירוני מודיעין ראויה להערכה רבה. תודות למאמן אריאל וינדר שמוביל את הקבוצה באימונים, מגבש קבוצה איכותית, ספורטיבית ובעלת נחישות יוצאת מהכלל. ובכך תורם ומעצים את ספורט הנשים במודיעין מכבים רעות. אני מקווה ומאמין שהפתיחה הזו היא דוגמא טובה וסימן למה שמצפה לנו בהמשך העונה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות