חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תפתחי מכון יופי בנוחות ביתך

 

עבודה מהבית מביאה לא מעט יתרונות. היא מאפשרת לנו גמישות רבה יותר בכל הקשור לניהול לוח הזמנים, היא בהחלט יכולה להבטיח לנו הכנסה קצת יותר גבוהה גם אם לא תמיד יציבה והיא מאוד נוחה.

 

עבודה מהבית מביאה לא מעט יתרונות. היא מאפשרת לנו גמישות רבה יותר בכל הקשור לניהול לוח הזמנים, היא בהחלט יכולה להבטיח לנו הכנסה קצת יותר גבוהה (גם אם לא תמיד יציבה) והיא מאוד נוחה. אם כשכירות יצאנו מהבית עוד לפני שהשמש זרחה כדי לחמוק מהפקקים, הרי שהמרחק בין המיטה לבין המשרד או הסטודיו הצטמצם באופן דרמטי. 30 שניות ואת שם. נשים רבות בוחרות בתחומי עיסוק שונים ומציעות שירות ללקוחותיהן מהבית, והן נהנות מהעצמאות שלהן, אבל יש תחומים שבהם נדרשת קצת יותר השקעה רגע לפני שאת מתחילה לשווק את עצמך. התחום הנפוץ ביותר הוא הטיפוח והאסתטיקה, וכדי שתוכלי לפתוח מכון יופי פרטי משלך יש כמה דברים שכדאי שתדאגי להם מראש.

 ציוד עזר וכלי עבודה

לפני שאת מאבזרת את חדר העבודה, זה שיהפוך עוד רגע למכון יופי משלך, הגדירי את השירותים שאת מתכוונת להציע. בהתאם תוכלי להכין רשימה מוגדרת של כל הצרכים הנלווים ושל כל כלי העבודה הדרושים. למשל, אם את מתמחה בעיצוב ציפורניים, בנייה בג’ל ובתחומים נוספים הקשורים לטיפוח הציפורן, שולחן מניקור הוא כלי בסיסי ביותר. ודאי שאת בוחרת את הגודל המתאים – זה שיאפשר לך לעבוד בצורה נוחה אבל גם יתאים לגודל החדר ויספק נוחות מרבית גם ללקוחה. לצד השולחן אל תשכחי לרכוש מגוון רחב של לקים, סטנד להצבת הקולקציה הצבעונית, וכלים נוספים כמו חומרים, פצירה מקצועית, מכונת UV ושאר עזרים.

 אקססוריז ומוצרים למכירה

מכוני יופי רבים מציעים ללקוחות לא רק שירות במקום, אלא גם פריטים שיוכלו לקנות. לדוגמה, אם במכון היופי את מציעה טיפולי פנים אפשר ואף רצוי להציב כמה קרמים למכירה, וגם מסכות פנים, סבון או סרום. זוהי דרך נהדרת להרוויח עוד כמה שקלים, וגם לעזור ללקוחה לשמור על התוצאות לאחר הטיפול היסודי שתקבל אצלך. אם את מאפרת מקצועית ואל הסטודיו מגיעות כלות ביום החתונה או נשים שמתארגנות לקראת אירוע גדול, יכול בהחלט להיות שתוכלי להציע להן איפור כדי שיוכלו לשחזר את התוצאה המרהיבה, תכשיט שישלים את המראה או תכשיר להסרת איפור כדי שיהיה להן בסוף הערב. במילים אחרות, את יכולה להקים מכון יופי פרטי משלך גם בבית, ולמצוא שפע של דרכים מקוריות להרחיב את סל המוצרים ולהגדיל את ההכנסות. את רק צריכה לתכנן את הצעד הזה נכון ולהיערך אליו גם ברמה הכלכלית, שהרי לכל פרט קטן במכון צריך למצוא תקציב ייעודי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות