חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דוקטור אחמד שרקייה – טיפולי השיניים הטובים ביותר באזור מודיעין

 

מרפאת נבייה דנט של ד”ר אחמד שרקייה היא המרפאה הטובה והמקיפה ביותר בכל הקשור לטיפולי שיניים באזור מודיעין. המרפאה מאמינה בעבודה הטובה, המקצועית והאיכותית ביותר, תוך שימוש בחומרי הטיפול הטובים ביותר, הכלים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על מנת לשמור על הבריאות שלכם המטופלים.

 

מרפאת נבייה דנט של ד"ר אחמד שרקייה היא המרפאה הטובה והמקיפה ביותר בכל הקשור לטיפולי שיניים באזור מודיעין. המרפאה מאמינה בעבודה הטובה, המקצועית והאיכותית ביותר, תוך שימוש בחומרי הטיפול הטובים ביותר, הכלים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על מנת לשמור על הבריאות שלכם המטופלים. כל טיפול מותאם לצרכים הבריאותיים של הפציינט, לרבות התחשבות בצרכים, בתקציב ובהיסטוריה הרפואית שלו / שלה. במקום להתרוצץ במקומות שונים בארץ כדי לקבל שירותים שונים – אצלנו במרפאת נבייה דנט תוכלו לקבל את כל שירותי בריאותי הפה במקום אחד.

איזה שירותים אנחנו מעניקים?

אצלנו במרפאת נבייה דנט יש מספר מחלקות מקצועיות המעניקות את מיטב השירותים לבריאות הפה במקביל. במקום לנסוע ממרפאה למרפאה או לקבוע תורים לרופאים מרוחקים, אצלנו במרפאה במודיעין יש את כל האפשרויות תחת קורת גג אחת. אצלנו תוכלו למצוא:

  • טיפולים משמרים: סתימות לבנות, טיפולי שורש, עקירה (כולל עקירה כירורגית), ומגוון רחב של טיפולי תחזוקה ברמה הגבוהה ביותר.
  • טיפולים אורתודנטיים: יישור שיניים, הרמת סינוס, ניתוחים, הוספת עצם, שניים תותבות, תכנון והשתלת שתלים לשיניים והלבנת שיניים. תוכלו לקבל אצלנו גם טיפולי חניכיים, וגם את כל סוגי השתלים, לרבות ניתוחים מורכבים.
  • טיפולי שיניים לילדים.
  • שירותי חירום 24 שעות ביממה.

בנוסף, אנחנו מעניקים שירותי טיפולי שיניים אסתטיים, מניקוי שיניים, הלבנת שיניים והדבקת שיניים ועד לניקוי אבן ושיטות ייחודיות של השתלת שיניים ביום אחד.

חשוב לציין שכל העבודה מתבצעת בסטנדרט הרפואי הגבוה ביותר, תוך שימוש בחומרי עבודה מעולים מיובאים מרחבי העולם. הציוד שמור בקפידה, מתוחזק ונקי, תוך שמירה על היגיינה וסטיריליות בתנאים מחמירים. בנוסף, כל רופאי השיניים, הסייעות והשינניות העובדים במרפאה – הם בעלי ניסיון רב, ידע מקצועי והתמחות ברמה הגבוהה ביותר, כך שתקבלו את השירות ההיקפי לשמירה על היופי והבריאות של הפה שלכם במקום אחד, מצוות אדיב, נעים ומקצועי. אצלנו תצאו מרוצים, החיוך שלכם יהיה יפה – וגם תרגישו שנתנו לכם מענה מדויק לצרכים שלכם. אצלנו כל אחד הוא מיוחד.

למה דווקא אנחנו?

ד"ר שרקייה וצוות המרפאה מציע לכם שירות מהיר ואדיב, סבלני ומקצועי – במחירים הגיוניים. בנוסף, כאמור, מרפאתו מציעה שירות היקפי – דבר שחוסך לכם טרחה, זמן, כסף וכאבים. אתם מקבלים את כל הטיפולים במקום אחד, לכל המשפחה. אנחנו מעניקים גם אחריות על העבודה שלנו, ובנוסף אנחנו גם בודקים אתכם אם הכול בסדר, כדי שתבואו לביקורת תקופתית ותחזוקה שוטפת, שתמנע כאבים או בעיות.

לד"ר שרקייה יש ניסיון רב הן בניהול מרפאה והן במענה כרופא שיניים במודיעין, והוא היחיד באזור שיכול לתת מענה מקיף לכל הבעיות במקום אחד. לכן, אם אתם צריכים טיפול שיניים, יישור שיניים או טיפול אסתטי, הן בשוטף והן בחירום, מרפאת נבייה דנט היא הטובה ביותר באזור. התקשרו כבר היום!  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות