חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בקרוב: מלון במרכז מודיעין

 

מרכז העסקים הראשי של העיר מתחיל לקרום עור וגידים כאשר לצד הבנייה המאסיבית באתר יש מי שכבר מתחיל לחשוב לקראת השלב הבא – הקמת מתחם במרכז העיר הכולל מלון.

 

מרכז העסקים הראשי של העיר מתחיל לקרום עור וגידים כאשר לצד הבנייה המאסיבית באתר יש מי שכבר מתחיל לחשוב לקראת השלב הבא – הקמת מתחם במרכז העיר הכולל מלון.

בשבוע שעבר פרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מכרז חדש הנוגע למרכז העיר החדש, כאשר לראשונה בתולדות העיר המגרש הנוכחי מיועד להיות בית מלון, שיהיה חלק ממתחם רב שימושי הכולל 80 יחידות דיור, אזורי מסחר ומשרדים וכאמור, 50 חדרי מלון. כידוע מרכז העסקים החדש של העיר יכלול מדרחוב, שטחי מגורים, מסחר ומשרדים, מסעדות ובתי קפה וכן מרכז רב תכליתי בדומה לזאפה, שיאפשר קיומן של הופעות ואירועים וכן מרכז מורשת שייהפכו את האזור לאחד ממרכזי העיר היפים והמתקדמים במדינת ישראל.

המגרש (שמספרו -21) נמצא בקצהו הצפוני של המע"ר, בין קניון עזריאלי לתחנת הרכבת "מודיעין מרכז". גודל המגרש הוא 5,300 מ"ר. על פי דרישות המכרז הצעת המחיר הנמוכה ביותר שניתן להגיש כדי להתמודד במכרז היא 20.86 מיליון שקלים. כאשר הזוכה יוסיף עוד סכום של כ-2.3 מיליון שקלים עבור הוצאות פיתוח.

עוד נמסר מרמ"י כי על מנת להתמודד במכרז על המגישים להציג המלצה ממשרד התיירות, דבר הנדרש בכל סוג של מכרז מסוג זה.

בעירייה ציינו השבוע כי לקראת יציאת המכרז התקבלו פניות של מספר גורמים בעלי רקע בתחום המלונאות בארץ שהתעניינו באפשרות להתמודד במכרז שצפוי להיסגר בחודש דצמבר הקרוב.

ראש העיר חיים ביבס: "מרכז העסקים החדש של העיר כבר מתחיל לקבל צורה. בצד ההתקדמות המהירה של השדרה המרכזית ומתחמי הבנייה בצדדיה, החלטנו להתחיל בשלב נוסף ולצאת במכרז להקמת בית מלון, שיהווה עוד אבן דרך חשובה ביותר בחיי העיר. ההתעניינות הרבה של גורמי תיירות שונים במכרז מעידה על ההבנה עד כמה גבוה הפוטנציאל של העיר בכלל ושל המע"ר בפרט."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות