חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אטרקציות מרכזיות לבילוי במרכז

 

מרכז הארץ מעניק לכם שפע של אטרקציות ואפשרויות לבילוי נעים וכיפי במיוחד. החל מפארק טרמפולינות עוצר נשימה ועד לקירות טיפוס ופארקי מים שישמרו על האדרנלין שלכם זורם בחוזקה, הנה כל האטרקציות שאתם חייבים להכיר מקרוב.

 

מרכז הארץ מעניק לכם שפע של אטרקציות ואפשרויות לבילוי נעים וכיפי במיוחד. החל מפארק טרמפולינות עוצר נשימה ועד לקירות טיפוס ופארקי מים שישמרו על האדרנלין שלכם זורם בחוזקה, הנה כל האטרקציות שאתם חייבים להכיר מקרוב.

פארק טרמפולינות

אם תמיד חלמתם לקפוץ גבוה  ולקרוא תיגר על חוקי המשיכה, סניף איי ג’אמפ בפתח תקווה הוא ללא ספק המקום המושלם בעבורכם. עם יותר מ 2000 מטרים של טרמפולינות שיאפשרו לכם לזנק לגבהים חדשים, המקום הוא פשוט בגדר חובה. אגב, סניף איי ג’אמפ בפתח תקווה הוא לא הסניף היחיד של הרשת המצליחה אבל הוא בהחלט אופציה ששווה לשקול כאשר אתם מבקרים חברים או משפחה באזור אחר של הארץ.

סרטי תלת מימד

סרטי תלת מימד הם ללא ספק אחד הפתרונות לימי הקיץ החמים עבור יחידים ומשפחות שרוצות לברוח מהחום ולהיכנס לעולם שכולו אגדה. בעזרת זוג משקפיים מיוחדים ניתן להיכנס לעולם של מציאות מדומה ולשכוח את כל הבעיות שלכם מאחור. הקולנוע המקומי עדיין לא ייצר סרט תל מימד משלו, אך כאשר יותר ויותר אולמות קולנוע באזור המרכז מציעות לכם לברוח קצת מהשגרה ולהיכנס לתוך עולם של הרפתקאות עוצרות נשימה, כמעט ואין יותר מדי על מה להרחיב.

קירות טיפוס

בגלל שאזור המרכז לא נחשב לאזור הררי במיוחד, אנו עדים לפריחה של יותר ויותר קירות טיפוס שמאפשרים לכם ליהנות מיום של כיף אתגרי, בלי לוותר על המזגן. קירות הטיפוס עשו עלייה מארצות הברית שם הם פופולריים במיוחד ואינם מצריכים כל ידע או הכנה משמעותית. למעשה בכל רגע יש חבל שמאבטח אתכם וריתמה שדואגת שתישארו בחיים לעוד סיבוב נוסף.

אולמות משחקי ווידאו

גם בעידן שבו אנו מחוברים לסמארטפון שלנו 24/7 ויכולים להוריד כל משחק שיש בעולם, אין כמו אולמות המשחקים שגדלנו עליהם. משחקי הווידאו הוותיקים עדיין מעלים פרץ של נוסטלגיה וריח הפופקורן שנישא משם, יכניס אתכם בתוך שניות לאווירה. למרות שאולי לא תמצאו את הפק - מן הוותיק, קחו בחשבון שייקח לכם מספר שעות עד שתסיימו לשחק.

פארקי מים

מגלשות המים החדשות הן ממש לא מה לא מה שזכרתם מהעבר. במרכז ניתן לחזות במגוון של פרקי מים אטרקטיביים במיוחד ונראה שהמהנדסים של היום עושים הכל כדי שתזכרו את החוויה. הם מתאימים לבילוי עם כל המשפחה וכמעט בכל פארק מים תוכלו למצוא בריכה ייעודית לפעוטות שעדיין צריכים השגחה.

שוק איכרים

נסיים באטרקציה מעט יותר רגועה אך בהחלט מזמינה וטעימה במיוחד. שוקי האיכרים הפכו לפופולריים במיוחד באזור המרכז וכמעט לא תמצאו עיר שחוגגת את סוף השבוע ללא מגוון של דוכנים לכל המשפחה. החל מפירות שנקטפו זה עתה ועד לגבינות בעבודת יד, אתם לא יכולים להתחיל את סוף השבוע שלכם בלי ביקור באחד מבין שפע השווקים שנפתחו לאחרונה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות