חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סוף עונת הכדורסל בעוצמה מודיעין

 

עונת הכדורסל 2016/17 הגיעה לסיומה. במועדון הכדורסל בעיר סיכמו את העונה בטקס חגיגי

 

בשבוע שעבר (חמישי) נערך באולם הספורט העירוני טקס סיום העונה של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין. שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון מזה 4 שנים, הנחה את הטקס והציג את הישגי המועדון בעונה החולפת. נשאו דברים אלעד שמעונוביץ, מחזיק תיק הספורט במועצה, אשר חגי, המנהל המקצועי במועדון ולביא חלפי, הרכז החברתי.

שתי קבוצות במחלקת הנוער זכו באליפות, והשחקנים בקבוצת קטסל ב’ של המאמן מיכאל סנדלר וילדים ב’ של המאמן דביר שיינגורטן קיבלו צלחות אליפות. קבוצת הבוגרים עמדה בציפיות ועלתה לליגה א’, בתקווה להמשיך ולהעפיל בעונות הקרובות אל ליגת העל. אליפויות אלה מצטרפות לעוד הרבה מאד זכיות לאורך השנים.

 רודריגז נפרד באופן זמני מהשחקנים שסיימו את לימודיהם ומתגייסים לצבא, בתקווה שישובו וישחקו בקבוצת הבוגרים בהמשך. במהלך הטכס הכריז רודריגז על שני נותני חסות חדשים, שהתווספו לנותני החסות הקיימים של המועדון, והם החברה הקבלנית דוד ימין וכן "ניצת הדובדבן" סניף ישפרו מודיעין, שכבר בטכס הנוכחי העניקו מארזי שי לשחקנים בשתי הקבוצות שזכו באליפות.

ילדים ב’ דביר

רודריגז ביקש להודות למאמנים במועדון והעניק להם גם כן גביעים: אשר חגי, לביא חלפי, ברוריה הדר, שגיא בן דוד, אבי זמיר, ארז משולם, ג’ורג’ אוסדצ’י, יאיר פרסטמן, דביר שיינגורטן, מיכאל סנדלר, אמיר כנען, יואל קורלי, אלדד שני, שלומי עמר, מיקי איטליאנו, רותם ארליך ומנהלת המשרד אווה לב.

המאמנים הפתיעו את רודריגז עם גביע משלו, וכל הדוברים, הן המאמנים במועדון והן שמעונוביץ’, כנציג המועצה, הדגישו את המקצועיות והמסירות האינסופית שלו לכדורסל, למועדון, לילדים ולהוריהם.

בתום הערב הודה רודריגז לשחקנים והשחקניות, וכן גם להוריהם, על שיתוף הפעולה המוצלח, על המעורבות והתרומה שלהם להצלחת המועדון ועל האמון, שהם נותנים בצוות המועדון, כשהם שולחים את ילדיהם לשחק בו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות