חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שלוש סיבות מצוינות להזמין הסעות לחתונה

 

החורף מאחורינו וגם החגים, הטמפרטורות עולות וזה סימן לא רק לפתיחת עונת הרחצה – אלא גם לפתיחת עונות החתונות. זה השלב שבו מתחילים הזוגות לערוך סידורים אחרונים, לחלק הזמנות ולנסות לחשב מי יגיע, איך ומה יהיה הסכום שירשום על הצ’ק.

 

החורף מאחורינו וגם החגים, הטמפרטורות עולות וזה סימן לא רק לפתיחת עונת הרחצה – אלא גם לפתיחת עונות החתונות. זה השלב שבו מתחילים הזוגות לערוך סידורים אחרונים, לחלק הזמנות ולנסות לחשב מי יגיע, איך ומה יהיה הסכום שירשום על הצ’ק. אלא שיש עוד פרט אחד חיוני שזוגות רבים נוטים לשכוח, למרות שהוא יכול לשדרג את האירוע משמעותית, גם מבחינת האורחים וגם עבור בני הזוג. הפרט הזה הוא השכרת אוטובוסים שיסייעו לאורחים להגיע אל האולם וממנו, ואם אתם לא ממש בטוחים שזה באמת חיוני עבורכם, לפניכם שלוש סיבות למה האפשרות הזו יכולה להיות מושלמת גם עבורכם.

 נוכחות מרשימה יותר

אירוע מהנה הוא אירוע שאליו מגיעים כמה שיותר חברים ובני משפחה שיגיעו לחגוג ולשמוח. אז נכון, המשפחה הקרובה והחברים הטובים יגיעו גם אם תבחרו לקיים את החופה באמצע המדבר, אבל הקולגות מהמשרד, החברים מהלימודים ובני משפחה קצת יותר רחוקים עשויים להירתע מנסיעה ארוכה, או פשוט להיתקע בלי יכולת להגיע. הזמנת אוטובוסים תפתור את הבעיה. לכולם יהיה איך להגיע, וגם איך לחזור. בדרך הזו תוכלו להבטיח לעצמכם חתונה עם כמות אורחים מרשימה, שתגדיל את הסיכוי ליהנות גם מרחבת ריקודים מלאה.

 אם שותים לא נוהגים

שיקול חשוב לא פחות מאשר הנוכחות המרשימה הוא הדאגה לביטחון האישי של החברים שלך. במקרים רבים מי שבוחר לנסוע בהסעות המיוחדות לאירוע הם דווקא החברים הטובים שישמחו להרים כמה כוסיות לחיים ולקרוע את הרחבה. הבעיה היא שנהיגה תחת השפעת אלכוהול היא לא מומלצת, וגם לא חוקית כמובן, כך שאם אתם רוצים לשמור על ביטחונם של האורחים ולהבטיח להם הנאה מרבית ללא סיכונים מיותרים – זו דרך טובה להשיג את המטרה הזו.

 מגיעים לאירוע בראש שקט

לבסוף, זכרו שהחברים שלכם צריכים לעיתים רבות לצאת מוקדם, להתמודד עם נסיעות מייגעות וגם לצאת קצת יותר מוקדם כדי לא לנסוע עייפים מדי. הסעה לאירוע היא דרך טובה להקל עליהם. כך הם יוכלו להגיע בראש שקט, לנצל את הנסיעה לאולם כדי להשלים עוד כמה שיחות טלפון למשרד או מיילים ללקוחות, והנסיעה הביתה תהיה נעימה גם אם הם מותשים אחרי ערב שלם על הרחבה. נכון, אתם לא חייבים לממן את הנסיעות הללו או לדאוג לפתרונות ההגעה של המוזמנים, אבל אם תעשו את זה תוכלו גם לספק להם דרך נוחה ויעילה להגיע, גם לאפשר להם לחגוג בלי מגבלות וגם לאפשר לחברים נטולי הרכב להגיע לאירוע המרגש והמיוחד שלכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות